Till alla sporthojskillar

De som går i onepice saknar bara en stor jävla napp i munnen så är dressen fullständig. :näsblod

Ni som sett tjejer gå runt i såna, hoppas de bara varit smala tjejer. Önskar ingen att se en fet tjej med bilringar o bröst till knäna gå i en onepice, det var fruktansvärt att se. :död

Var du tvungen att påminna mig? Det såg ut som en elefant i kasslernät:(.

Nejdå.
Det räcker med att du försöker redogöra för hur otjejjig du är för att sedan argumentera för hur tjejjig du är för att vi skall förstå att du är tjej och därför obegriplig.

Jag har ju förvisso inte argumenterat för varken eller, utan gjort upp en frågeställning kring dina påståenden gällande manligt/kvinnligt.

Du är minst lika obegriplig! :tummenupp

Var du tvungen att påminna mig? Det såg ut som en elefant i kasslernät:(.

Nej en elefant i grisutstyrsel :tungan hahaha.....färgen på hennes dräkt var ju inte d minsta smickrande. :D

Jag har ju förvisso inte argumenterat för varken eller, utan gjort upp en frågeställning kring dina påståenden gällande manligt/kvinnligt.

Du är minst lika obegriplig! :tummenupp

Tjejjigt inlägg.
Du har argumenterat, men du menade inte det du skrev och du kände något annat än du menade.
Dessutom är det inte mina påståenden.
Alla med penis begriper mig.
Vaginabärarna förstår inte ens sig själva.

On topic: Ett glatt humör. Och nej, att det blöder ur fittan är inte en ursäkt för att bete sig som en femåring.

En kvinna som inte behöver vara som ett jävla plåster på mig, utan kan leva sitt eget liv och låter mig leva mitt. Och som förstår att jag bara blir mer och mer off av tjat.
Helst inte för fet heller, eller för smal. Och lika kåt som mig.
Och inte bara vill sitta inne och glo på TV hela jävla tiden.

Skulle kunna vara jag!! :va

Eget liv. Check!!
Mer smal än tjock. Check!
TV=Tidstjuv, tittar 2 timmar i veckan max. Check!

Vet ju inte hur kåt du är förstås. Men...minst en gång om dagen är väl lagom. :tungan

:tomten

Tjejjigt inlägg.
Du har argumenterat, men du menade inte det du skrev och du kände något annat än du menade.
Dessutom är det inte mina påståenden.
Alla med penis begriper mig.
Vaginabärarna förstår inte ens sig själva.

Hahaha! Klart det är tjejigt, mig veterligen är jag tjej, och det tycker jag att jag är ÄVEN om jag är medveten om hur man byter hjul, och kan backa med släp.

Att vaginabärarna inte ens förstår sig själv är ingen nyhet du.

Men vems är påståendena då? Har du snott de av någon annan?

Hahaha! Klart det är tjejigt, mig veterligen är jag tjej, och det tycker jag att jag är ÄVEN om jag är medveten om hur man byter hjul, och kan backa med släp.

Att vaginabärarna inte ens förstår sig själv är ingen nyhet du.

Men vems är påståendena då? Har du snott de av någon annan?

Citera gärna ett inlägg där jag påstår det.

Citera gärna ett inlägg där jag påstår det.

Citat:
Inskickat av Swish
Hmm.. Jag får inte dåndimpen om det ligger damm i hörnet någon gång, men därmed inte sagt att jag inte städar. Jag gillar ordning och reda, men går inte i taket om jag hittar en dammtuss nånstans. Däremot är köket och badrummet viktigt. Gammal disk i hon går fetbort.

Jag KAN byta hjul på bilen, men jag avstår helst. Betalar hellre för det än får skit under naglarna, som för övrigt inte är nerbitna men inga påbyggda saker heller.

Backar med släp gör jag typ 2 ggr/vecka, och kan därmed det.

Så pga dessa uppfyllda kriterier borde jag inte skapats, eller är en "rysk kulstöterska"?

Svar: Ja.
Nästa fråga?

? :)

Citat:
Inskickat av Swish
Hmm.. Jag får inte dåndimpen om det ligger damm i hörnet någon gång, men därmed inte sagt att jag inte städar. Jag gillar ordning och reda, men går inte i taket om jag hittar en dammtuss nånstans. Däremot är köket och badrummet viktigt. Gammal disk i hon går fetbort.

Jag KAN byta hjul på bilen, men jag avstår helst. Betalar hellre för det än får skit under naglarna, som för övrigt inte är nerbitna men inga påbyggda saker heller.

Backar med släp gör jag typ 2 ggr/vecka, och kan därmed det.

Så pga dessa uppfyllda kriterier borde jag inte skapats, eller är en "rysk kulstöterska"?

Svar: Ja.
Nästa fråga?

? :)

Du frågar om du är en rysk kulstöterska som inte borde finnas.
Jag svarar.

Du frågar om du är en rysk kulstöterska som inte borde finnas.
Jag svarar.

Ja, då påstår du ju. Om du tycker jag argumenterar, så påstår du, definitivt.

Fast jag har då aldrig sett en kulstöterska som är två skitar hög och inte orkar leda en hoj om det inte är helt slätt på marken. :gnissla

Over and out, jävligt onödig trådkapning.

Jag ska genast gå och ta livet av mig, så kan ni prata om hur era slavande brudar med silkontuttar i stället ska vara, mansgrisar. (Förtydligar - sarkasm, för er som inte fattar, vilket väl är merparten.)

Last edited:
Skulle kunna vara jag!! :va

Eget liv. Check!!
Mer smal än tjock. Check!
TV=Tidstjuv, tittar 2 timmar i veckan max. Check!

Vet ju inte hur kåt du är förstås. Men...minst en gång om dagen är väl lagom. :tungan

:tomten

:kär
Ja fan, en gång om dagen är definitivt minst. Det är ju nödtorft!

Sedan blev du sambo och hoppas det räcker med en gång varannan fredag.

Det har jag iofs aldrig råkat ut för.
Förutsatt att jag sover tillräckligt mycket om nätterna, och äter någorlunda vettig mat så är det en gång om dan minst. blir det inte sex på riktigt så får det bli en handtralla i duschen varje dag. Annars funkar jag fan inte som människa. :)

1, psykiskt stabil
2, glad
3, runda höfter
4, inget konstgjort , minimalt med smink också
5, man ska inte se revbenen, ser man armeringen är det för klent byggt

Min kvinna e byggd för komfort, knarren är byggd för fart.

Jupp, och 200 känns fortare på den än i din plastraket.
Och det var väl känslorna som räknas både när det gäller hojar och brudar?

*/ ?>
Nyheter
Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

Back