Till alla sporthojskillar

Ett rejält fruntimmer ska det vara! Som inte får dåndimpen över damm i hörnen, som kan skifta däck på bilen, som kan backa med släp, som har en nagellängd lämpad för uppgiften.

Behåll du dina ryska kulstöterskor för dig själv.

Apropå:
[YOUTUBE-ID]BnDH-RXCptY[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Kvinnor med bättre skäggväxt än man har själv gåt feeetbort.:D

Någon sådan har jag aldrig stött på men den där mustaschen hela den honliga befolkningen tagit till barm om sistånes är ju ett förbannat mysterium.
De granskar sin reflektion varje chans de får och de piffar till sig som om det vore en tävling men de ser inte mustaschen?
Det går jag inte på! Raka bort mustaschen! NU!

Det skulle faktiskt vara lite kul att ha en flickvän med helskägg...

Äger racebuss, kräver jag jag skall vara hemmaman... för att pyssla om hojarna, har ett längd/vikt förhållande > 3.1, långhårig, kul, egensinnig och framförallt skitsnygg, i övrigt har jag inga speciella krav. Plast-tuttar, botox och hårförlängning är helt ok, det visar bara att hon försöker behaga mig.

kim-kardashian1.jpg

- En tjej som är snygg utan smink
- Som är sexig utan några operationer
- Inge löshår, högklackat, plastbröst, tatueringar, babianläppar osv.
- Hon ska ha snygg och välformad röv och snygga bröst (röven viktigast)
- Vet hur man förför, tillfredsställer sin man och är kåt på en 24/7
- När man kommer hem ska skjortan vara struken, huset städat och maten klar.
- Ha starka moder instinkter

Det är vad jag kallar kvinna

vad man inte vill ha:

- blend rökande kärring som bor i smutsigt hus/lägenhet
- Barn med olika män
- tar du bort sminket är din bästa polare rena skönheten i jämförelse
- plat röv, luktar cigg, plast tuttar, löshår, har trend jeans från 2006
- som kåtast utan ditt sällskap på den lokala puben när hon supit till det
- vet inte ens vad städa eller diska är
- inga moderinstinkter utan behöll barnen enbart för att försöka rädda sin framtid med faderns ekonomi.

Städa efter mig och stryka mina egna skjortor kan jag göra själv. Iofs är det jävligt avtändande med slarviga tjejer som är kassa på att laga mat. Annars har du jävligt rätt - tillgjorda tjejer är både menlösa och värdelösa. Dock har jag två punkter som står över allt det du skrev.

1. Humor
2. Starkt självförtroende och personlighet.

Någon sådan har jag aldrig stött på men den där mustaschen hela den honliga befolkningen tagit till barm om sistånes är ju ett förbannat mysterium.
De granskar sin reflektion varje chans de får och de piffar till sig som om det vore en tävling men de ser inte mustaschen?
Det går jag inte på! Raka bort mustaschen! NU!

Hahaha, så jävla sant. Hur ini helvete kan dom inte se muchen?!
:brinnerup

Nu kanske jag är alldeles för seriös för en sån här tråd, men något jag värderar är att:
Brudar som äär uppenbart intresserade får gärna komma fram och snacka istället för att hålla på & flörta med sina förbaskade "signaler". Jag är ju inte dum, självklart kan jag tolka dem, men mer än oftast ratar jag medvetet sånt fegande direkt!
:)

Ett rejält fruntimmer ska det vara! Som inte får dåndimpen över damm i hörnen, som kan skifta däck på bilen, som kan backa med släp, som har en nagellängd lämpad för uppgiften.

Fyfan sådana tjejer vill jag helst inte ska skapas. Sorry men känner två sådana tjejer och de lever och är som grisar förövrigt. Alltså ingen att skaffa barn med eller leka i sängen.

Attraktiv...

Många tänker förstås olika men i min värld räcker det inte med att vara snygg för att vara attraktiv. Att ha ett tilltalande yttre väger givetvis in men för att uttrycka mig akademiskt så har det ett lågt viktat värde i jämförelse med andra utvärderingskriteria. Vissa kvinnor jag funnit attraktiva har helt klart legat under medel på snygghetsskalan medan andra jag inte ens skulle ta i med tång varit väldigt vackra.

Nu när det är avklarat och tydliggjort kan jag gå in på de punkter som i mina ögon gör en kvinna attraktiv.

- Intelligent
Jag måste kunna föra en intelligent diskussion om allt mellan himmel och jord.

- Charmig/Glimten i ögat
Hon måste ha lite glädje och humor att ta till, livet måste vara kul att leva! Eftersom hon är intelligent förstår hon när, var och hur denna egenskap används på bästa sätt.

- Rökfri
Det enda som är värre än kvinnor som röker i min värld är kvinnor som snusar. För min del kan hon lika gärna köra brunt rökheroin som att snusa.

- Självkänsla
Hon vet vad hon kan och inte kan och söker inte bekräftelse hela tiden utan står på egna ben.

Ovanstående summerar väldigt väl vad jag anser vara attraktiva egenskaper hos en kvinna om jag ser seriöst på saken. För att väcka den omedelbara attraktionen hos en vilt främmande människa så spelar förstås utseendet väldigt stor roll. Men skrapar man sedan på ytan och det inte finns något där under så falnar den initiala attraktionen ganska snabbt, eller hur?

Sen är det en väldigt skillnad beroende på vad du är ute efter. Jagar du någon för en natt är det ju skit samma med intelligens t.ex. och har hon dessutom dålig självkänsla är väl snarare chansen större att du får komma till? För den typen av attraktion är det givetvis i huvudsak det yttre som spelar någon roll.

Fyfan sådana tjejer vill jag helst inte ska skapas. Sorry men känner två sådana tjejer och de lever och är som grisar förövrigt. Alltså ingen att skaffa barn med eller leka i sängen.

Känner massor av såna tjejer, och er mentala bild av att de ser ut som skit pga sin handlingskraft är inte riktigt i paritet med verkligheten.

Kort sagt ska brudar vara självständiga och handlingskraftiga.

Hmm.. Jag får inte dåndimpen om det ligger damm i hörnet någon gång, men därmed inte sagt att jag inte städar. Jag gillar ordning och reda, men går inte i taket om jag hittar en dammtuss nånstans. Däremot är köket och badrummet viktigt. Gammal disk i hon går fetbort.

Jag KAN byta hjul på bilen, men jag avstår helst. Betalar hellre för det än får skit under naglarna, som för övrigt inte är nerbitna men inga påbyggda saker heller.

Backar med släp gör jag typ 2 ggr/vecka, och kan därmed det.

Så pga dessa uppfyllda kriterier borde jag inte skapats, eller är en "rysk kulstöterska"?

Hmm.. Jag får inte dåndimpen om det ligger damm i hörnet någon gång, men därmed inte sagt att jag inte städar. Jag gillar ordning och reda, men går inte i taket om jag hittar en dammtuss nånstans. Däremot är köket och badrummet viktigt. Gammal disk i hon går fetbort.

Jag KAN byta hjul på bilen, men jag avstår helst. Betalar hellre för det än får skit under naglarna, som för övrigt inte är nerbitna men inga påbyggda saker heller.

Backar med släp gör jag typ 2 ggr/vecka, och kan därmed det.

Så pga dessa uppfyllda kriterier borde jag inte skapats, eller är en "rysk kulstöterska"?

Svar: Ja.
Nästa fråga?

Svar: Ja.
Nästa fråga?

Jag har faktiskt ett par följdfrågor.

1. Vad är manligt med att ha det städat hemma, men inte få damp om det råkar dyka upp en dammtuss?

2. Vad är manligt med att förstå att man skruvar loss bultarna hjulet sitter fast med, tar av hjulet, lyfter upp ett annat hjul, skruvar fast bultarna igen, för att byta hjul på en bil? Det räcker ju med att man förstår det, samt vart man ska placera domkraften.

3. Varför är det manligt att kunna backa med släp?

Jag har faktiskt ett par följdfrågor.

1. Vad är manligt med att ha det städat hemma, men inte få damp om det råkar dyka upp en dammtuss?

2. Vad är manligt med att förstå att man skruvar loss bultarna hjulet sitter fast med, tar av hjulet, lyfter upp ett annat hjul, skruvar fast bultarna igen, för att byta hjul på en bil? Det räcker ju med att man förstår det, samt vart man ska placera domkraften.

3. Varför är det manligt att kunna backa med släp?
Det är skruvar, inte bultar.

*/ ?>
Nyheter
Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Back