Till alla Motard åkare i GBG nu är det DAX!!!!

SmacK skrev:
2367712 BRUDFEST.
Vi slår ihop festerna!!!
Är det nån som har dundersaft i 33cl burkar å sälja? Elle måste jag ta mig till bolaget?
:pannkyss
Norrlandsguld här om det passar :tummenupp

Plåtslagarn skrev:
2366935 Jaaaa! vi drar till brudarnas fest!!!!!:D :tuttar :yoparty :pannkyss

JA! As asbra idé! Fast det e juh en cheyfest.. men vi kanske kan mötas upp senare eller så kan ni höra av er när ni e på ingång.. vi är i mölndal.. :)

Black Pearl skrev:
2367899 JA! As asbra idé! Fast det e juh en cheyfest.. men vi kanske kan mötas upp senare eller så kan ni höra av er när ni e på ingång.. vi är i mölndal.. :)
Mölndal är stort :tungan

Alming skrev:
2367905 Mölndal är stort :tungan

Vart ska ni vara ngn stans då? Jag har aldig varit hos värdinnan, så jag vet inte riktigt vart hon bor.. hon bor tydligen i centrum... vi ska in vid 22.30.mötas upp? Ska ni grilla eller?

Last edited:
Det är hos Nano om jag inte minns fel. Vart han bor, det är en annan fråga:va

en fråga, hur tar sig alla till Nano??? Jag trodde att jag hade en säker skjuts men eftersom det inte behagas svar i telefonen så kan jag inte längre räkna med det. Buss känns oerhört b att behöva ta...

Ingen som har ordnat med skjuts och åker förbi i närheten av Partille, Allum typ och jag kan åka me??

peteR1000 skrev:
2368072 en fråga, hur tar sig alla till Nano??? Jag trodde att jag hade en säker skjuts men eftersom det inte behagas svar i telefonen så kan jag inte längre räkna med det. Buss känns oerhört b att behöva ta...

Ingen som har ordnat med skjuts och åker förbi i närheten av Partille, Allum typ och jag kan åka me??

Jag och Långa Farbron ska ut till Lerum och hämta ett par kattungar vid 18-snåret. Om du vill så kan vi plocka upp dig på vägen in till stan igen.

Tyvärr så vill jag ha bara folk jag känner hemma hos mig! allså mina motard polare!+ att jag bor i en ganska lite lgh! får inte plats med så mycket folk! men ni som vill hänga med får gärna träffa oss i stan ikväll......:pannkyss

NANO skrev:
2368236 Tyvärr så vill jag ha bara folk jag känner hemma hos mig! allså mina motard polare!+ att jag bor i en ganska lite lgh! får inte plats med så mycket folk! men ni som vill hänga med får gärna träffa oss i stan ikväll......:pannkyss

syftar du på mitt inlägg så var det bara skjuts jag erbjöd och inget annat. Kommer inte att följa med på fest, vare sig hos dig eller ute på stan.

Eller var Peter inte heller välkommen till dig på förfest :va, vet ju inte riktigt vilka av er som är polare eller ej..

Last edited:
Skrutten skrev:
2368187 Jag och Långa Farbron ska ut till Lerum och hämta ett par kattungar vid 18-snåret. Om du vill så kan vi plocka upp dig på vägen in till stan igen.

Tack så jättemkt för erbjudandet men min skjuts hörde precis av sig :)

Hälsa Långis och tack än en gång för lånet av pallbockarna!! Ni var verkligen räddare i nöden den kvällen :pannkyss

peteR1000 skrev:
2368309 Tack så jättemkt för erbjudandet men min skjuts hörde precis av sig :)

Hälsa Långis och tack än en gång för lånet av pallbockarna!! Ni var verkligen räddare i nöden den kvällen :pannkyss

:tummenupp

Så lite så..:)

Skrutten skrev:
2368290 syftar du på mitt inlägg så var det bara skjuts jag erbjöd och inget annat. Kommer inte att följa med på fest, vare sig hos dig eller ute på stan.

Eller var Peter inte heller välkommen till dig på förfest :va, vet ju inte riktigt vilka av er som är polare eller ej..
nej nej! ta inte det personligt!!!!!:pannkyss

Hur ligger landet till nu då? Lite sugen är man ju på detta dönande fast är det nån som har koll på vad som händer? En annan har ju lite bråkigt att ta sig in så man vill gärna ha nån info om läget...:tuttar

Duke Gollum skrev:
2368587 Hur ligger landet till nu då? Lite sugen är man ju på detta dönande fast är det nån som har koll på vad som händer? En annan har ju lite bråkigt att ta sig in så man vill gärna ha nån info om läget...:tuttar
klart du ska komma!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...