Till alla Motard åkare i GBG nu är det DAX!!!!

När är nästa fredag? Som i den 11'e eller som i den 18'e?

Hursomhelst så kanske jag snor plats 10 på listan. Om man får hänga med grabbarna? :cool:

Dropdead skrev:
2362169 När är nästa fredag? Som i den 11'e eller som i den 18'e?

Hursomhelst så kanske jag snor plats 10 på listan. Om man får hänga med grabbarna? :cool:

Klart som faen! :tummenupp det är nu på fredag 11:e

Küngen skrev:
2362181 Jag har "En fri öl" Biljetter på wandas!:tuttar

Yippie! :D

peteR1000 skrev:
2361863 Bra fråga? Hur ser upplägget ut Nano??? Träffas när o var?

Jag snackade med nano idag,det beror på på vädret nu på fredag för om det är fint så kunde vi sitta utanför där nano bor (lunden heter det tror ja?). Han har rätt så liten lägenhet så ja tror inte vi alla får plats! Om nån har nått annat förslag så får ni gärna yttra er !!!!! Jag förmodar att några jobbar på fredag så tiden får vi komma överens om, Vad sägs kl 18 nångång ??????
Skriv gärna va ni tycker!

Vi hörs o syns så ladda batterierna tills på fredag för då ska vi röjja:yoparty

Mvh Javi

jag slutar jobba kl:17 så att hinna till kl:18 blir svårt för mig, men jag kommer isåfall så fort jag e klar. Min lgh e också lite liten för att rymma såpass många dessutom blir det lite långt från Partille in till stan sen...
Bara jag får reda på tid och plats så dyker jag upp!

Batterierna e på laddning!! :fyllisar

NANO skrev:
2352000 Nu är det dax att ställa hojen hemma! Tänkte att vi kunde träffas nästa fredag och ta några bärs! för dom som vill! ( eller får)

Jag får, men har då ingen motard.. men ni e i alla fall as as coola när det körs på bakslangen hehehe! Hoppas ni får en trevlig kväll, själv ska jag på tjej fest.. det nog lika kul det!

:tuttar :fyllisar :tuttar :fyllisar :tuttar :fyllisar :tuttar :fyllisar

Black Pearl skrev:
2363471 Jag får, men har då ingen motard.. men ni e i alla fall as as coola när det körs på bakslangen hehehe! Hoppas ni får en trevlig kväll, själv ska jag på tjej fest.. det nog lika kul det!

:tuttar :fyllisar :tuttar :fyllisar :tuttar :fyllisar :tuttar :fyllisar

jag följer med dig istället...:cool:

peteR1000 skrev:
2362288 Klart som faen! :tummenupp det är nu på fredag 11:e

Kul! Jag ska dock ut imorrn = lite seg på fredag. Men jag är inte den som är den! Dock ska jag jobba klockan 8 på lördag morgon...Hmm...

Har det bestämts vart ni tänker gå ut nånstans?

Blir det valand eller nåt annat avenyställe så kan ni räkna bort mig..höhö. :tungan

Men göbbar då, vi kanske inte ska välja en dag då äckelkalaset är igång, eller? Är inte 18:e bättre?
Är positiv till fri öl på wandas iallafall...:tuttar

Här e jag!!!!!!! har haft lite att göra ! men va sägs kl. 18.30 hemma hos mig??? vet inte hur jag kommer att få plats med alla ! men skit i det, de kan nog bli lite mysigt i min lilla 47 kvadratan, ring mig så får ni adressen!
0739-604401......:öl

NANO skrev:
2366389 Här e jag!!!!!!! har haft lite att göra ! men va sägs kl. 18.30 hemma hos mig??? vet inte hur jag kommer att få plats med alla ! men skit i det, de kan nog bli lite mysigt i min lilla 47 kvadratan, ring mig så får ni adressen!
0739-604401......:öl

najs, slår en pling imorgon! :tummenupp

BRUDFEST.
Vi slår ihop festerna!!!
Är det nån som har dundersaft i 33cl burkar å sälja? Elle måste jag ta mig till bolaget?
:pannkyss

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...