Till alla kamphundshatare!

Ja, gör gärna det. Varför i hela fridens namn vill man ha en hund som idiotförklarar mig som ägare. Träningbyxor, förälder vid tidig ålder (typ sena tonåren) och kort utbildning är vad en sån hund symboliserar.

Många av "oss" har säkert olika anledningar.
Men som jag ser det och dömmer av ditt inlägg så anser jag mej att var "starkare" elller vad man ska kalla det, just för att jag orkar med idioter som dumförklarar mej och min hund, jag älskar honom över allt annat och jag försvarar honom så gott jag kan.
Sen att jag inte har någon utbildning och går i mjukisbyxor på morogonen kl 06.00 hör väl inte hit?
Men o andra sidan så jobbar jag som tekniker och går i arbetsbyxor eller skyssta jeans mestadels av tiden.
Men du måste öppna dina ögon och få lite mer livserfarenhet. :tummenupp

om du hade läst lite längre eller läst hela texten kanske ditt inlägg hade hållt?

Med tanke på att du väljer att klippa och klistra hela författarens artikel tolkar jag det som att du ser honom som bättre påläst än dig själv. Att du då använder hans artikel för att idiotförklara t.ex. startstriker som är för en reglering är ganska komiskt när författaren avslutar artikeln med just att uppmana till detta...

"Clifton anser även att "Pitbulls och Rottweilers alltså är hundar som inte bara måste hanteras speciellt, utan också måste reguleras med speciella bestämmelser, lämpliga i jämförelse med den risk de kan utgöra för allmänheten och andra djur, om de ska få hållas överhuvudtaget""

Visste väl att någon skulle komma med ett osmart inlägg utan att citera hela texten!
Grattis korvgubbe det blev du! :tummenupp
Det anses som ofint att citera långa stycken på forum :tungan
Många av "oss" har säkert olika anledningar.
Men som jag ser det och dömmer av ditt inlägg så anser jag mej att var "starkare" elller vad man ska kalla det, just för att jag orkar med idioter som dumförklarar mej och min hund, jag älskar honom över allt annat och jag försvarar honom så gott jag kan.
Sen att jag inte har någon utbildning och går i mjukisbyxor på morogonen kl 06.00 hör väl inte hit?
Men o andra sidan så jobbar jag som tekniker och går i arbetsbyxor eller skyssta jeans mestadels av tiden.
Men du måste öppna dina ögon och få lite mer livserfarenhet. :tummenupp

Så vadå? Skulle du inte kunna älska med en annan hund då?
Jag tror att du skulle vara precis lika glad åt en annan jycke men du vill ha imagen som en sån där drägglande best ger.

Med tanke på att du väljer att klippa och klistra hela författarens artikel tolkar jag det som att du ser honom som bättre påläst än dig själv. Att du då använder hans artikel för att idiotförklara t.ex. startstriker som är för en reglering är ganska komiskt när författaren avslutar artikeln med just att uppmana till detta...

"Clifton anser även att "Pitbulls och Rottweilers alltså är hundar som inte bara måste hanteras speciellt, utan också måste reguleras med speciella bestämmelser, lämpliga i jämförelse med den risk de kan utgöra för allmänheten och andra djur, om de ska få hållas överhuvudtaget""

Komiskt?
Varför? Jag har provat att skriva själv men blir idiotförklarad varje gång!
Så varför ska jag inte kunna klippa och klistra när du och starstriker är mästare på det?

"clifton" det är väl ändå han mening i det hela och jag delar vissa av dem.
Det har jag påpekat varje gång att jag inte tycker det är något fel på hunden utan dess ägare!
Är det något oklart?

Det anses som ofint att citera långa stycken på forum :tungan

Så vadå? Skulle du inte kunna älska med en annan hund då?
Jag tror att du skulle vara precis lika glad åt en annan jycke men du vill ha imagen som en sån där drägglande best ger.

1: hur vet du att en sådan hund dreglar? min hund dreglar nästan aldrig förutom när den har varit väldigt aktiverad och dricker vatten!

2:Hunden jag äger är 38cm hög! hur kan du kalla det en best?

3: Jag ville först ha en Siberian Husky men ansåg att jag har en lägehet på ca 70 kvm och att jag inte skulle kunna aktivera den som den hunden ville!
Därför passar den inte mej!

4: ge mig ett förslag på en annan ras som är som denna så LOVAR jag att jag kommer köpa den, då jag ändå ska skaffa en tik och en kamerat till min hund albin.
Fast det blir inte föörens jag har flyttat.

Last edited:
Last edited:
ganska kul observation. hälften av alla djur i "mina djur tråden" är campinghundar :rolleyes:

ganska kul observation. hälften av alla djur i "mina djur tråden" är campinghundar :rolleyes:

Förbannade hojfolk allt jävla skit av det värstra skall dem ha:mad:

Snabb knarr, liVsfarlig hund, osv osv osv hela tiden det det vräkigaste värsta senaste och farligaste modellen vare sig det rör sig om en knarr eller jycke............

Förbannade hojfolk allt jävla skit av det värstra skall dem ha:mad:

Snabb knarr, liVsfarlig hund, osv osv osv hela tiden det det vräkigaste värsta senaste och farligaste modellen vare sig det rör sig om en knarr eller jycke............

Glöm inte addidasbrallerna och tRibAl-tatueringarna! :D

Ja. Jag undrar vad det är för fel på dig. Se ovan :D :D

Hur mycket livserfarenhet har man som 24-åring???

Såja starstriker ger sej in i leken och börjar med att förolämpa mej! :tummenupp

Påhopp?

Jag vet att du vet vad jag menar med att det är fel på människorna men jag får väl ta det en gång till eftersom det har visat sej att du är mkt trögtänkt.

En hund som biter människor är det något fel på, så är det i 99% av fallen.

Jag kan säga dej jag må vara 24år, men jag har stor livserfarenhet.
Troligen större livserfarenhet än dej.

Glöm inte addidasbrallerna och tRibAl-tatueringarna! :D

Har faktiskt inte ett enda plagg av adidas, och faktiskt inte en enda tauering.
Men jag vet därimot av att dömma av bilden du hade ute på dej själv så har du tatueringar mach3 rakat hår för att dölja flinten på din skalle? Samt BOCK eller GET skägg som var inne på bönder under sent 80-tal.
Sen hade du terminator brillor på dej och drack en öl.

Seriöst du är hur gammal?
Har du några kompisar överhuvudtaget? För om du försöker ragga nya här så kan jag ge dej ett HETT tips att det funkar nog inte! :D

Ha en bra dag och titta dej inte i spegeln. :arsele

Trodde att du var mognare än så, men så var tydligen inte fallet.
Du och starstriker kan ju fortsätta med att odla en hel koloni med insekter sen kan väl försöka styra över dem?

Brukar ju bara vara finniga och äckliga människor (typ skräckfilmer) där folk har myror och insekter som husdjur? Fördommar kanske.

Äsch klarar man inte riktigt ansvar så får man väl skaffa sej en myra?

Last edited:
Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...