Tjena alla glada!
Var och tittade på Husa 650 -00 idag som var riktigt fin.
Jag provade den och den gick som ett skott.
Den är servad ofta , jag känner killen som har Husan och
han är mc-mek. Nylackad ram , nyrenoverad motor , nya motorlager mm.
Han vill ha 40000kr för den.
Är det rimligt?
Vad bör man tänka på när det gäller 00:an?
Vad skiljer den sig med nyare husor?
Tacksam för svar.....

Var och tittade på Husa 650 -00 idag som var riktigt fin.
Jag provade den och den gick som ett skott.
Den är servad ofta , jag känner killen som har Husan och
han är mc-mek. Nylackad ram , nyrenoverad motor , nya motorlager mm.
Han vill ha 40000kr för den.
Är det rimligt?
Vad bör man tänka på när det gäller 00:an?
Vad skiljer den sig med nyare husor?
Tacksam för svar.....


