Tja.
Det är så men hade inte behövt vara det. Jag är ganska opartisk när det gäller hojar. Jag pushar aldrig för ex Husaberg i nåt läge när nån vill köpa hoj utan alltid för att var och en ska ta ett beslut efter vad som kan tänkas passa för personen i fråga.
En Husaberg är tex ett dåligt val för de allra flesta.
På samma sätt är en XR650 ett bra val för de allra flesta.
Det är dock inte ett bra val för den som övervägande ska åka bana och seriöst satsa på att rejsa precis som en Husaberg inte är ett bra val för nån som vill ha en hoj som de regelbundet ska åka 10mil+ på.
Sen finns det massor av hojar där emellan som SMR, 625, 660 osv osv.
Oavsett så kalla mig inte partisk för det är jag inte och har aldrig varit. Husa är en bra hoj för MIG dock. En TM 660 skulle säkerligen sitta nästan lika bra dock. För mig är chassit nummer 1. Lätt och synnerligen racigt är mitt första krav. Efter det brett vrid. Kostnad för inköp och delar. Tillgång på delar. Osv osv. Sen naturligtvis vem som är beredd att sponsra min racing till viss del. Skulle dock inte acceptera att åka för Suzuki ed då det inte finns nån chans att vinna med de material de har nu så jag är inte en total ***** bara lite.
Daniel
www.supermotard-racing.com
Det är så men hade inte behövt vara det. Jag är ganska opartisk när det gäller hojar. Jag pushar aldrig för ex Husaberg i nåt läge när nån vill köpa hoj utan alltid för att var och en ska ta ett beslut efter vad som kan tänkas passa för personen i fråga.
En Husaberg är tex ett dåligt val för de allra flesta.
På samma sätt är en XR650 ett bra val för de allra flesta.
Det är dock inte ett bra val för den som övervägande ska åka bana och seriöst satsa på att rejsa precis som en Husaberg inte är ett bra val för nån som vill ha en hoj som de regelbundet ska åka 10mil+ på.
Sen finns det massor av hojar där emellan som SMR, 625, 660 osv osv.
Oavsett så kalla mig inte partisk för det är jag inte och har aldrig varit. Husa är en bra hoj för MIG dock. En TM 660 skulle säkerligen sitta nästan lika bra dock. För mig är chassit nummer 1. Lätt och synnerligen racigt är mitt första krav. Efter det brett vrid. Kostnad för inköp och delar. Tillgång på delar. Osv osv. Sen naturligtvis vem som är beredd att sponsra min racing till viss del. Skulle dock inte acceptera att åka för Suzuki ed då det inte finns nån chans att vinna med de material de har nu så jag är inte en total ***** bara lite.
Daniel
www.supermotard-racing.com

ursäkta mig...jag utryckte mig inte klart!! Elmotorn funkar men dreven som elmotorn driver rasar....