flugan
Vem vet
I anmälan till LMS RR B-race/BoTT står det att det går att finna TR på www.lms.se till desamma. Aber jag kan inte hitta dessa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
flugan skrev:2220650I anmälan till LMS RR B-race/BoTT står det att det går att finna TR på www.lms.se till desamma. Aber jag kan inte hitta dessa
Babar skrev:
flugan skrev:2220687Ja, på den anmälan, 3:e raden uppifrån står att läsa "TR och inbjudan finns att tillgå på www.lms.se" . Mest nyfiken på antal pass och längder på desamma.
Gustav O skrev:2224077Direktlänken funkade sådär för mig, jag hamnade på förstrasidan för LMS.
Aha! Det var Error 40, som vanligt alltså.håkan skrev:2224081konstigt... eftersom det är samma länk
Du får trycka där det står DIREKTLÄNK inte www.lms.se ....
håkan skrev:2224074nu finns det att läsa på www.lms.se (direktlänk)
ÄNDRA: Är det inte fler i R1000 som ska köra??? 9st??lista
R1000: 9st
R600: 22st
125-400: 7st
250SP: 13st
125STD: 5st
totalt 68st ... kom igen nu! anmäl dig
PS Det florer rykten om att en viss 250räserförare kanske ska köra BoTT![]()
Hmm, jag som trodde att Ducceklubben som t.o.m har knäpuckar i egen design skulle fylla upp den klassen på nolltid, ack så fel man kan ha...christer skrev:2224306Du glömde BoTT Håkan, å där hittar du 12 anmälda, 13 med Gustav![]()
Teddy skrev:2224462Två frågor.
1. Måste man ha egen transponder eller går de att hyra på plats?
2. Måte man ha MC ID card?
Ursäkta dessa newbee-frågor men jag är liksom inte med i matchen längre och vid mitt senaste inhopp på B-racet i höstas var det Business As Usual, alltså inget MC ID Card och lån av transponder. Tack på förhand för era svar.
Tänkte komma och kolla så ni får allt skrapa ihop ett gäng till.håkan skrev:ÄNDRA: Är det inte fler i R1000 som ska köra??? 9st??
Suck, jag är en sån sopa. Jag hoppades in i det sista på att länken till till TR inte skulle fungera, men det gjorde den ju och där stod allt prydligt i svart på vitt.Strandelin skrev:2224534Läs TR!![]()
Strandelin 2. Jepp. :)[/QUOTE skrev:Men du, för oss som inte tidigare kört någon tävling borde det väl finnas dispens gällande MC-ID Card, eller?
Torkel skrev:2224318Hmm, jag som trodde att Ducceklubben som t.o.m har knäpuckar i egen design skulle fylla upp den klassen på nolltid, ack så fel man kan ha...
Teddy skrev:2224581Suck, jag är en sån sopa. Jag hoppades in i det sista på att länken till till TR inte skulle fungera, men det gjorde den ju och där stod allt prydligt i svart på vitt.
christer skrev:2224583
Men du, för oss som inte tidigare kört någon tävling borde det väl finnas dispens gällande MC-ID Card, eller?
Är iofs easy peasy att fixa ett MC-ID Card.christer skrev:Men du, för oss som inte tidigare kört någon tävling borde det väl finnas dispens gällande MC-ID Card, eller?
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |