Tilläggsregler LMS RR B-race/BoTT 2:a juli

håkan skrev:
Är det inte fler i R1000 som ska köra??? 9st??lista

R1000: 9st

De lär ju dyka upp en 100,00001 % regel bara för R1000
strax innan start så bara pol mannen/kvinnan får köra :rofl

förlåt den va dålig kunde inte låta bli :D

Strandelin skrev:
2224534 1. Transponder går att hyra för 500:- i mån av tillgång, förstagångstävlande går först och får låna.

vad betyder det då? när vet man om man får hyra en transponder? :va

anja skrev:
2227194 vad betyder det då? när vet man om man får hyra en transponder? :va

Har du tävlat förut? om svaret då är nej så får man låna transponder.
Har du tävlat förut? om svaret är JA så får du hyra transponder

tar transpondrarna slut? låna från närmsate kompis som kör en annan klass..

//håkan

christer skrev:
Men du, för oss som inte tidigare kört någon tävling borde det väl finnas dispens gällande MC-ID Card, eller?

Dispensen för MC ID Card var tillochmed 2:a tävlingen i år, dvs LMS :)

Så, gör som det står nu, skicka in PDFen till Lodnert nu

Desto fler som har MC ID Card desto enklare gör ni det både för er själva och för besiktningen

//håkan

håkan skrev:
2227373 Dispensen för MC ID Card var tillochmed 2:a tävlingen i år, dvs LMS :)

Så, gör som det står nu, skicka in PDFen till Lodnert nu

Desto fler som har MC ID Card desto enklare gör ni det både för er själva och för besiktningen

//håkan

Jag ska skicka det Håkan.
By the way, hur är det i Nötternas land, du har väl vunnit så pass mycket så att du redan lagt kontrakt på en ny hoj :tummenupp
/Christer

christer skrev:
2227404 Jag ska skicka det Håkan.
By the way, hur är det i Nötternas land, du har väl vunnit så pass mycket så att du redan lagt kontrakt på en ny hoj :tummenupp
/Christer

naaah.. ligger lite back just nu, men sista dagen i Vegas så hoppas jag det blir lite bättre flyt än jag haft hittils ;)

I torsags ÖSRREGNADE det o åskade som fasen ;) fräckt när det är 30-35 grader varmt ute. Idag blir det bara runt 37, så jag är nöjd ;)

håkan skrev:
2227353 Har du tävlat förut? om svaret då är nej så får man låna transponder.
Har du tävlat förut? om svaret är JA så får du hyra transponder

tar transpondrarna slut? låna från närmsate kompis som kör en annan klass..

//håkan

1) I TR står det iofs "Vidare förväntas alla utom de som har tagit sin Blicens i år ha egen transponder, årsnybörjare lånar gratis, övriga kan hyra för 500:i mån av tillgång."

2) Kommer det att vara öppet in till depån på lördag kväll så att man spendera en efterlängtad campingnatt på Sviestad? Kommer det isåfall att finnas ström?

flugan skrev:
2228845 1) I TR står det iofs "Vidare förväntas alla utom de som har tagit sin Blicens i år ha egen transponder, årsnybörjare lånar gratis, övriga kan hyra för 500:i mån av tillgång."

2) Kommer det att vara öppet in till depån på lördag kväll så att man spendera en efterlängtad campingnatt på Sviestad? Kommer det isåfall att finnas ström?
Du är så välkommen redan på lördagen och lite strömming ska nog gå att fixa. :tungan

RR:Benny skrev:
2230658 Om du känner för lite "mecka" (fast monterad transponder) får du låna min .... om det nu bara finns tid att sätta tillbaks mellan våra race...
Mvh
Benny

Tusen tack för ditt generösa erbjudande men min lilla racer har inget batteri att koppla den till. Däremot sitter jag gärna i din racebuss, äter smågodis och spelar X-Box! :)

Oppps, ären trasig? :3freak

Tänkte :hihi inte på det.....

Men du är alltid välkommen & köra lite Moto Gp i bussen

Teddy skrev:
2230698 Tusen tack för ditt generösa erbjudande men min lilla racer har inget batteri att koppla den till. Däremot sitter jag gärna i din racebuss, äter smågodis och spelar X-Box! :)

Teddy skrev:
2230698 Tusen tack för ditt generösa erbjudande men min lilla racer har inget batteri att koppla den till. Däremot sitter jag gärna i din racebuss, äter smågodis och spelar X-Box! :)

jag har med batteri ;) det är nog några till som har det så det löser sig någ skaru se ;)

*/ ?>
Nyheter
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Back