Teddy
"...I been here for years"
Berätta mer!Gustav O skrev:2224826Är iofs easy peasy att fixa ett MC-ID Card.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Berätta mer!Gustav O skrev:2224826Är iofs easy peasy att fixa ett MC-ID Card.
Fyll i blanketten nedan o skicka till lodnert så får du ett kort på posten.Teddy skrev:2224874Berätta mer!
håkan skrev:
samuel w skrev:2224901Fyll i blanketten nedan o skicka till lodnert så får du ett kort på posten.
http://www.roadracing.se/Data/Files/MCIDCardSve06.pdf
håkan skrev:ÄNDRA: Är det inte fler i R1000 som ska köra??? 9st
Fast är det så få blir det väl bara halva poäng?Macke skrev:2225204Det är ju bra det, så kanske man kan få ta lite poäng....![]()
Gustav O skrev:2225208Fast är det så få blir det väl bara halva poäng?
Strandelin skrev:22245341. Transponder går att hyra för 500:- i mån av tillgång, förstagångstävlande går först och får låna.

anja skrev:2227194vad betyder det då? när vet man om man får hyra en transponder?![]()
christer skrev:Men du, för oss som inte tidigare kört någon tävling borde det väl finnas dispens gällande MC-ID Card, eller?
håkan skrev:2227373Dispensen för MC ID Card var tillochmed 2:a tävlingen i år, dvs LMS
Så, gör som det står nu, skicka in PDFen till Lodnert nu
Desto fler som har MC ID Card desto enklare gör ni det både för er själva och för besiktningen
//håkan
christer skrev:2227404Jag ska skicka det Håkan.
By the way, hur är det i Nötternas land, du har väl vunnit så pass mycket så att du redan lagt kontrakt på en ny hoj![]()
/Christer
håkan skrev:2227353Har du tävlat förut? om svaret då är nej så får man låna transponder.
Har du tävlat förut? om svaret är JA så får du hyra transponder
tar transpondrarna slut? låna från närmsate kompis som kör en annan klass..
//håkan
Du är så välkommen redan på lördagen och lite strömming ska nog gå att fixa.flugan skrev:22288451) I TR står det iofs "Vidare förväntas alla utom de som har tagit sin Blicens i år ha egen transponder, årsnybörjare lånar gratis, övriga kan hyra för 500:i mån av tillgång."
2) Kommer det att vara öppet in till depån på lördag kväll så att man spendera en efterlängtad campingnatt på Sviestad? Kommer det isåfall att finnas ström?

LOTTAK skrev:2228908Du är så välkommen redan på lördagen och lite strömming ska nog gå att fixa.![]()
Teddy skrev:2224937Många tack!
RR:Benny skrev:2230658Om du känner för lite "mecka" (fast monterad transponder) får du låna min .... om det nu bara finns tid att sätta tillbaks mellan våra race...
Mvh
Benny
inte på det.....Teddy skrev:2230698Tusen tack för ditt generösa erbjudande men min lilla racer har inget batteri att koppla den till. Däremot sitter jag gärna i din racebuss, äter smågodis och spelar X-Box!![]()
Teddy skrev:2230698Tusen tack för ditt generösa erbjudande men min lilla racer har inget batteri att koppla den till. Däremot sitter jag gärna i din racebuss, äter smågodis och spelar X-Box!![]()
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife