Glöm inte marknadsföring! Kidsen måste veta vart man skaffar bästa horset.Självklart. Delad börda är halv börda. Lagerhållning, transport, inköp, paketering, försäljning, säkerhet osv osv.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Glöm inte marknadsföring! Kidsen måste veta vart man skaffar bästa horset.Självklart. Delad börda är halv börda. Lagerhållning, transport, inköp, paketering, försäljning, säkerhet osv osv.![]()
Samme Guran gick ut och erkände i sina memoarer att vår generation inte har nån pension att hoppas på så jag hoppas tiggarna bajar på gräsmattan på hans gods..
Själv ska jag börja langa horse och vapen när jag når pensionsåldern. Ponerat att det finns nåt samhälle kvar att sälja till..
Annars tänker jag leva på potatismjöl och rent hat!
Verkar ju vettigt... nackskott skulle dom ha fanimej.Hörde, apropå pensioner, att någon galen vetenskapsman av kvinnligt kön inom folkrörelsen nyligen föreslagit att alla de som sparar egen tjänstepension skall få ingenting och noll från det allmänna, så att det blir "rättvist".![]()
Hörde, apropå pensioner, att någon galen vetenskapsman av kvinnligt kön inom folkrörelsen nyligen föreslagit att alla de som sparar egen tjänstepension skall få ingenting och noll från det allmänna, så att det blir "rättvist".![]()
Du måste öppna ditt hjärta.Hörde, apropå pensioner, att någon galen vetenskapsman av kvinnligt kön inom folkrörelsen nyligen föreslagit att alla de som sparar egen tjänstepension skall få ingenting och noll från det allmänna, så att det blir "rättvist".![]()
Rätt typisk kommentar från vänsterfeminister. Ann-Marie Pålsson blev beskylld för att klättra på sina medsystrars ryggar under "pigdebatten".![]()
En av mina vänner har tröttnat.
Det är trevligt att få rätt.
http://www.varnamonyheter.se/artikel/125248/brev-om-tiggare-vacker-reaktioner
En av mina vänner har tröttnat.
Det är trevligt att få rätt.
http://www.varnamonyheter.se/artikel/125248/brev-om-tiggare-vacker-reaktioner
PK-isterna skriker om Apartheid (!) för att tysta kritiker, ett effektivt sätt att få som man vill, kalla sina motståndare rasister så löser man allt.
http://www.dn.se/sthlm/ett-riktigt-apartheidsystem-m-vill-ha/
Mänskliga rättigheter är universella, oavsett varifrån man kommer. Det finns ju fullt av campingplatser, friggebodar, tomma sommarstugor. Det behövs flera härbärgen och då kan man använda sig av byggnader som står tomma. Det gäller ju för alla hemlösa.
Undrar hur många tiggare som bor i Soraya Posts sommarstuga. Jag gissar på ca 0 st. Några skelett i garderoben kan jag däremot tänka mig.
Är det bara jag som inte är intresserad av att ge, men ändå inte stör mig på att folk tigger?
Det värsta de gör är att prata med mig. Ingen tvingar mig att ge något.
Jag gillar inte när folk är upp i ansiktet på en med bössor, namninsamlingar o annat skit. Det vore klart en fördel att slippa om tiggeri förbjuds.
Jag är medveten om att det pratas mycket hur argsinta och påträngande vissa är, men har aldrig sett något som visar att det är så.
En kväll på puben drar med sig bra mycket mer påträngande och störiga individer. Kanske ska vi förbjuda dom istället.![]()
Håller med, ser inte problemet, sluta ge och de försvinner. Vill ett litet fåtal fortsätta blir det mycket dyrare för dom eller så minskar hejjarna.
Fast den sista meningen är intressant, vad är det som gör individerna störande?
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |