Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Familien BlueGreenTaz, vilket showwow!
Kryptonit skrev:Bild 8: Galne dansken mot ett turbomonster![]()
Han mådde inte bra..
Originally posted by Kryptonit bränner däck
och det är
Mycket bra kört BlueGreenGrey!!!
Hade inte mycket att säga till om där inte... Tinatjejen skrev:haha. Näe... fy för långsamt när man åker bakpå... det är ju bara sövande![]()
Annars har jag inget emot svjocke för böveln![]()
dig... men... så ska det låta Tina
&
. Hon har inte åkte med så mycket...
(fast vi stannade ett sväng och sträkte på oss).Elis skrev:Kul att det blev en twin stege.
Grattis till TAZ.
Och, SVJocke de där var väll kul ?
Men gladast var nog Carola efter sina race.![]()
Bra att ni övertalade mig Taz och Bluegreengray
. Jag säger som Peefell: Varför fick man inte lära sig sånt på övningskörningen
för kungen. För att inte prata om drottningen bluegreengray, du var grym! Så skall en sv tuktas
Så nu är det bara att sätta igång träna starter och kanske titta på lite trim kanske
.
Närru, lite sånt tränade vi allt.peefell skrev:OJ!Nu vet jag hur liten min hoj är...
Hade inte mycket att säga till om där inte...
![]()
...tur jag slapp möta Bluegreengrey så jag fortfarande kan skylla på nåt...![]()
![]()
Taz: Varför övade vi inte sånt här under övningskörningen?Verkar ju vara viktigare än nåt annat...
![]()
Kanske ska ta o skita i jobbet o sticka ut o träna starter istället...![]()
SvJocke skrev:
Om det var kul? Nja så där ganska ok, eller ja SÅ JÄVLA KUL!!!![]()
Bra att ni övertalade mig Taz och Bluegreengray . Jag säger som Peefell: Varför fick man inte lära sig sånt på övningskörningen
Taz man får väl inte göra annat än attför kungen. För att inte prata om drottningen bluegreengray, du var grym! Så skall en sv tuktas
Så nu är det bara att sätta igång träna starter och kanske titta på lite trim kanske
eller
.
Taz skrev:Närru, lite sånt tränade vi allt.
Kl 08:00 på lördagsmorgon ska jag träna lite med Pillan på Librobäck innan jag drar till det förlovade landet i väster, kom dit då och träna![]()
Det var GÔTT att ni ställde upp iallafall.... Men pojkar, ni har ju trimmat lite... åtminstone du Jocke. Din är ju ombestyckad och har bullerburk, Peefell har bara bullerburk, men mer kanske kommer.
Det jag tyckte var mäktigt var när hela stegen mullrade vid upplineingen... tragiskt bara att min var en av de tystare. Hoppas det blir fler tillfällen till twinstegar.
//D
.
. upp
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |