Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kryptonit skrev:Jag hade ju den förra veckan... får försöka komma på vad jag kan distrahera med istället.
andersbrink skrev:Uhm, kanske en fräsch ostburgare eller en mosbricka + en 60cl Festis? Paraplyflickor?

ReeD skrev:Lovade en tös jag skulle ta med henne och åka en sväng imorn (på torsdag blir
det då)
Blir hon glad om man drar med
henne till tierp tro?
Om ni tror det så kommer jag : )

Kreuger skrev:Jag ska med, får se om jag får med mig Jane också...
Elis: Den här gången får vi köra om tredjeplatsen !!
Galne Dansken skrev:Tyckar jag har hört någon prata om Lill-Danmark i Tierp![]()
peefell skrev:Hänger gärna på!Hörde dock nåt om att damen vässat sin lilla röda...
Får väl lov att gasa mer än henne då...
![]()
Kl 18.00 står jag vid Max o väntar...
Taz: Du slutar väl i tid...?
Robbi skrev:Klart man hänger me! Ses på Max.
Men varför bara ha SV-stege när man kan ha twin-stege...??!![]()
TroLiS skrev:Var det dig jag gick fram å sa åt dig att åka på en växel, när vi var på rörken sist ??
Robbi skrev:Näej... Det minns jag inget om. Brukar alltid köra på tvåan.
Kör gul Mille R. Har inte fått tag på nån schysst bild att lägga in ännu tyvärr. Men det kommer!
TroLiS skrev:Jo jag gick fram i månd. ä sa åt en kille att det går nog bättre om du kör på 2án hela tidan, å då svarar han att det gör han minsan, skämdes lite då, fel kill. Men mille åkte han som växlade hela tiden minsan.
Är inte alla mille svarta '??
TroLiS skrev:Jo jag gick fram i månd. ä sa åt en kille att det går nog bättre om du kör på 2án hela tidan, å då svarar han att det gör han minsan, skämdes lite då, fel kill. Men mille åkte han som växlade hela tiden minsan.
Är inte alla mille svarta '??
TroLiS skrev:Vad ???
Är det nåe man har missat![]()
Hon kör inte MC för tiden, efterssom att hennes skinnställ har krympt ganska så mycket Be att du inte får möta mig för jag torskar aldrig igen mot dig,i och för sig e jag precis hem kommen från krogen men ändå jag e laddad till tusen och jag e sugen på poäng,jag viker mig aldrig,efter racet e det längst på bavan som gäller då?tävling i tävling så att säga?Elis skrev:Kommer !!
Har tre poäng upp till Yammis är på jakt efter dessa.
Ber till mc-gudarna 5ggr om dan för tur i lottningen, så man får åka mer än en repa.
![]()

mibe04 skrev:Jag tänkte oxå åka med tjejen på pallen så jag kan åka med dig Jocke. Inte helt klart om jag e ledig från jobbet bara.

Robbi skrev:Näej... Det minns jag inget om. Brukar alltid köra på tvåan.
Kör gul Mille R. Har inte fått tag på nån schysst bild att lägga in än tyvärr. Men det kommer!
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |