Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dee_cati skrev:Inte 212 isåfall, den var inte ens påtänkt -97. Och så vitt jag vet så var inte dti'n heller utvecklad vid det tillfället.
Dee_cati skrev:Jo nokian vägrar ta piratkort utan extragrejjer. Men det finns hjälpmedel mot det också, det kostar bara litegrannDti'n fungerar sådär med piratkort, låser sig efter ett tag och då måste man starta om den osv. Dilogen har jag itne prövat, har bara haft den en månad drygt och det har ju inte funkat sen i augusti
![]()
Raskus skrev:Att den inte tar piratkort är väl knappast något problem längre, såtillvida jag inte missat något på sistone...? Det finns väl, mig veterligen, inga fungerande piratkort till Boxer längre?
Dee_cati skrev:Jo nokian vägrar ta piratkort utan extragrejjer. Men det finns hjälpmedel mot det också, det kostar bara litegrannDti'n fungerar sådär med piratkort, låser sig efter ett tag och då måste man starta om den osv. Dilogen har jag itne prövat, har bara haft den en månad drygt och det har ju inte funkat sen i augusti
![]()
savage skrev:Nån som kan tänka sig att skicka pdf-en till mig också?
Trallhusbjörn skrev:Riktigt så är det väl inte...
Nokian funkar hur bra som helst med en typ av funcard, vilken kommer jag inte ihåg men det går alldeles utmärkt.
Dock inte nu längre då inget pirat funkar än.
Själv sitter jag med 212t och e kalasnöjd. Kompisen köpte en Thomson och när man kopplade in flera scart så stördes dvd'n ut totalt.
|
|
Mälaren Runt fyller 40 år
Nu på lördagen den 15 augus... |
|
|
Steve Holcombe klar för GGN!
Pressmeddelande 2026-08-10 ... |
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |