Tidningen Frida & vad killar gör tillsammans

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
c0la skrev:
Här är en länk till "Fragbite" som beskriver vad Frida har skrivit om oss killar..
http://www.fragbite.com/?threadID=87898


2) Docka varandra. Två killar, den ena trär sin förhud över den andres ollon. Sedan dras sn0pparna isär och ett smackljud uppträder.

3) Killar i grupp runkar tillsammans och försöker få utlösning samtidigt. Detta för att träna upp sig inför framtida gruppsex.

5) Kissbomb. Kissa och håll igen förhuden. Då bildas en kissballong. Man håller i sn0ppen och släpper sedan ut kisset på en kamrat.

7) Låt bli att spola efter att ha bajsat hemma hos en kompis. För att det skall börja lukta illa hos kompisen.

8) Olla tjejers saker. Dvs. när man är hemma hos sin tjejkompis passar man på att markera revir med sin sn0pp mot t.ex. tandborste och läppstift.

9) Två killar hänger med varsin arm i en bro och har runktävling. Den som kommer sist får hoppa i vattnet.


....Jag läste men blev inte särskillt upprörd... För jag vet minst ett exempel för varje punkt med undantag från det där med att hänga under en bro?! :va

....Sen tror jag inte någon någonsin får för sig att ALLA killar testar ALLA dessa saker... Däremot så känner jag minst en person för varje exempel.. (i vissa fall har samma person gjort flera av sakerna)


Edit1: ....de flesta historier jag har i bakhuvudet har iofs utspelats för en sissådär 10-15 år sedan... Grabbar i högstadiet är ju inte de mognaste man kan ha att göra med... Än värre hockeygrabbar i dem ålder.

Finns det någon som spelat hockey som grabb som på allvar kan hävda att de aldrig hört talas om fenomenet kissbom?
 
Last edited:

eisbaer

Pucko
Gick med
6 Mar 2003
Ort
MAERSTA
Hoj
Honda CB450 '86
korvgubbe skrev:
....Jag läste men blev inte särskillt upprörd... För jag vet minst ett exempel för varje punkt med undantag från det där med att hänga under en bro?! :va

....Sen tror jag inte någon någonsin får för sig att ALLA killar testar ALLA dessa saker... Däremot så känner jag minst en person för varje exempel.. (i vissa fall har samma person gjort flera av sakerna)


Edit1: ....de flesta historier jag har i bakhuvudet har iofs utspelats för en sissådär 10-15 år sedan... Grabbar i högstadiet är ju inte de mognaste man kan ha att göra med... Än värre hockeygrabbar i dem ålder.

Finns det någon som spelat hockey som grabb som på allvar kan hävda att de aldrig hört talas om fenomenet kissbom?

Hahaha jag trodde dessa saker kopplade till hockeykillar var en skröna.
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
eisbaer skrev:
Hahaha jag trodde dessa saker kopplade till hockeykillar var en skröna.

...njae, de är ju inte det... Varför tror du jag lade av med hockeyn?! (Förutom att jag var kass då..)
 

Josafan

Vill ha sex(cylindrar) på två hjul!
Gick med
24 Feb 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
85 - FZ 750
Har läst det för längesen, det är sjukt. Tycker det är skrämmande att media tutar i tjejer sådana saker, inte konstigt att det bildas fördomar. Iofs, om korvgubbe nu är så erfaren inom dessa prylar så kan jag kontra med att jag inte har gjort NÅGON av dessa saker och vill dessutom inte att någon brud skall tro att jag pysslar med det, oavsett ålder.

Over and out!
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
Silwer skrev:
Jag skulle tänka mig att om en tidning för pojkar skrev nåt motsvarande om vad tjejer gör i hemlighet så blev det våldsamt upplopp.

....och Slitz som exempel brukar aldrig ha listor med "tjejers hemligheter/egenheter"? :rolleyes:

....Så jäkla kul att folk här blir sådär gött upprörda...
"- Bara för att inte vi får säga så ska minnsan inte de heller få..." :hihi

Hur många kan ärligt räcka upp en hand och säga:
"- Jag har aldrig själv gjort något i stil med det på listan. Jag har heller aldrig sett någon av mina polare göra något liknande under våra tidiga tonår! Min tonårstid innehöll aldrig något pubertalt äckel utan endas bullbak och söndagsskola samt kulturkvällar på församlingshemmet som den korgosse jag var!"
 

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Ort
I skogen utanför Uppsala
Hoj
Skitliv
korvgubbe skrev:
....och Slitz som exempel brukar aldrig ha listor med "tjejers hemligheter/egenheter"? :rolleyes:

....Så jäkla kul att folk här blir sådär gött upprörda...
"- Bara för att inte vi får säga så ska minnsan inte de heller få..." :hihi

Hur många kan ärligt räcka upp en hand och säga:
"- Jag har aldrig själv gjort något i stil med det på listan. Jag har heller aldrig sett någon av mina polare göra något liknande under våra tidiga tonår! Min tonårstid innehöll aldrig något pubertalt äckel utan endas bullbak och söndagsskola samt kulturkvällar på församlingshemmet som den korgosse jag var!"
Är det verkligen den typen av listor?, nä jag tror inte det.
Hört talas om en del av det där har man ju, men så vanligt förfarande är det nog inte, men det finns ju folk till allt, det är lite för lngt draget att kalla det vanligt förekommande.
 

c0la

Ny medlem
Gick med
11 Jul 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Skrotad
korvgubbe skrev:
Hur många kan ärligt räcka upp en hand och säga:
"- Jag har aldrig själv gjort något i stil med det på listan. Jag har heller aldrig sett någon av mina polare göra något liknande under våra tidiga tonår! Min tonårstid innehöll aldrig något pubertalt äckel utan endas bullbak och söndagsskola samt kulturkvällar på församlingshemmet som den korgosse jag var!"

Jag kan.....
Men det är ju helt otroligt vad dom tilllåter inom hockeyvärlden..
Påmin mig att aldrig börja spela...
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
Silwer skrev:
Är det verkligen den typen av listor?, nä jag tror inte det.

Nej, det är troligen inte lister om Ollning, kissbomber, "Skopa fisar" o.s.v....

Men de är lika pinsamt dåligt fördomsfulla och överdrivna...
 

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Ort
I skogen utanför Uppsala
Hoj
Skitliv
korvgubbe skrev:
Nej, det är troligen inte lister om Ollning, kissbomber, "Skopa fisar" o.s.v....

Men de är lika pinsamt dåligt fördomsfulla och överdrivna...
Jag har aldrig sett en sån motsvarande lista får jag erkänna.

Jag känner på mig att de vill få fram sånna här diskussioner bara, finns ju ingen anledning att trycka sånt där annars egentligen.
 

eisbaer

Pucko
Gick med
6 Mar 2003
Ort
MAERSTA
Hoj
Honda CB450 '86
korvgubbe skrev:
Hur många kan ärligt räcka upp en hand och säga:
"- Jag har aldrig själv gjort något i stil med det på listan. Jag har heller aldrig sett någon av mina polare göra något liknande under våra tidiga tonår! Min tonårstid innehöll aldrig något pubertalt äckel utan endas bullbak och söndagsskola samt kulturkvällar på församlingshemmet som den korgosse jag var!"

Har definitivt aldrig gjort något liknande. Har väl dock hört polare som har "runkat bulle" och ollat nått.
 

Lilla_damen

Version 2.0 med horn
Gick med
26 Jul 2003
Ort
Örnsköldsvik.
Hoj
Honda oldschool - i bitar
Nu läser jag inte nån av de där tidningarna men det spelar ingen roll vilken tjejtidning man läser, cosmopolitan, veckorevyn, elle, hennes osv..

Det har stått liknande vidriga saker i alla, och visst en del killar (och tjejjer) har säkert en del äckelgrejjer för sig.. :gnissla


Men ändå, vad lever de som skriver det här i för värld egentligen? :va


samma sak när det står i olika tidningar "det här går din partner igång på"
-hur sjutton kan man skriva så, om nåt så individuellt?

Det skrivs ju en massa lika skumma grejjer i slitz etc om att tjejjer gör si eller så eller gillar ditt eller datt, men de stämmer nog lika lite som VR's lista.

Men jag väljer att tro att de flesta killar är normala och framför allt så kan jag inte tänka mig att min älskade pojkvän har gjort nåt av det där... :)
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
Lilla_damen skrev:
Men ändå, vad lever de som skriver det här i för värld egentligen? :va

För egen del kan jag bara säga att jag nog hade känt mig mer kränkt om jag varit tjej och läst artikeln:
"Köpa hårfön, de 10 viktigaste sakerna att tänka på"


...fast läs spalten "Fråga Johanna" i Slitz så ser du ytterligare ett exempel på sann dumhet.. Skäms fan för att jag köpte en prenumeration till brorsan när han gjorde lumpen för 5 år sedan...
 

Skalman

Köpenhamn > Stockholm
Gick med
12 Aug 2003
Ort
Malmö
Hoj
929, svart/silver
korvgubbe skrev:
Hur många kan ärligt räcka upp en hand och säga:
"- Jag har aldrig själv gjort något i stil med det på listan. Jag har heller aldrig sett någon av mina polare göra något liknande under våra tidiga tonår!..."

* räcker upp handen och viftar frenetiskt *. Jag kan.

Men, som sagt, vilket rabalder det hade blivit om en grabbtidning för tonårspojkar skrivit motsvarande om tonårstjejer. Jämlikhet my azz.
 

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Såklart att jag bor!!
Hoj
No more!! :( :( :(
Silwer skrev:
Jag skulle tänka mig att om en tidning för pojkar skrev nåt motsvarande om vad tjejer gör i hemlighet så blev det våldsamt upplopp.

Det skulle ni bra gärna vilja veta va..!!? ;) :brinnerup

Fast vi har ju inte någon **** som vi kan göra allt sånt där hemskt som hockeykillar gör. :rolleyes:
 

MrEd

Trying is the first step towards failure
Gick med
14 Jun 2005
Ort
Göteborg
Hoj
Speed triple 1050 (Trajjumf spiidtrippel)
Tack gode gud i himlen att man har passerat åldern vid vilken man behöver bry sig om vad "frida" läsare tycker och tänker. :kocko

Och Korvgubbe.
Jag kan helt ärligt säga att jag aldrig har provat eller sett någon som provar en enda av sakerna som nämns i den där artikeln.
Från den första dagen det vaknade upp har mitt sexintresse riktat in sig på den feminina halvan av befolkningen ser du.
 
Last edited:
Nyheter
Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

Top