Tidningen Frida & vad killar gör tillsammans

Det står ju så jäddra mkt idiotiskt i de allra flesta tidningar, så man ska nog ta allt man läser i dem med en nypa salt och ett gott garv.

Klart att det säljer nummer med "10 hemligheter om killar" i en tidning som nyfikna nybrunstiga 11-13åringar läser :hihi

Men man ska inte tro på allt man läser.
Tidningar är duktiga på att generalisera; ALLA kan bli smala, ALLA ollar, ALLA hit å ALLA dit...

Det pysslas med rätt konstiga grejer i pojkarnas omklädningsrum efter hockeyträningen och det fnissas om mycket spännande saker på läktaren, till ridbanan på ridskolan åxå... :hihi
Men ALLA håller nog knappast på med det som FRIDA skrivit om denna gång, det vägrar jag tro.

Annars är "bullen" en klassiker som det går mycket skrönor om.

Troligtvis är det dock en extremt ovanlig företeelse. Någon som fått äta eller? :va

Madhonda skrev:
Det skulle ni bra gärna vilja veta va..!!? ;) :brinnerup

Fast vi har ju inte någon **** som vi kan göra allt sånt där hemskt som hockeykillar gör. :rolleyes:

Hmmm, fyra bokstäver :gnissla vad kan det vara? hmmm, :va

Äsch, jag tar en vild chansning på: Kodd ? :tungan

---------------

För att återgå till ämnet. Jag skulle inte har större problem med detta om det stod i en tidning som riktar sig till vuxna personer, men när tidningen riktar sig till 11-13 åringar, så tycker jag det är alarm. Bara för att det är en tidning så behöver den inte vara helt moral och etik befriad?(grammatik?) Tycker det är tråkigt att tidningar och journalister jämt skall komma undan med liknande saker, eftersom folk tycker inte att det spelar någon roll, för det gör det.

Klart att det säljer nummer med "10 hemligheter om killar" i en tidning som nyfikna nybrunstiga 11-13åringar läser
Ja jo men varför måste dessa "hemlisar" vara lögner som äcklar livet ur flickebarnen och får dem att gå i kloster alternativt bli ROKS ordförande?
Vi behöver FLER barn i framtiden för att betala våra pensioner, inte färre.

TinaTjejen skrev:
Det pysslas med rätt konstiga grejer i pojkarnas omklädningsrum efter hockeyträningen och det fnissas om mycket spännande saker på läktaren, till ridbanan på ridskolan åxå... :hihi

Nu blev det spänannde! :) Alla vet ju vad som försigår i hockeyomklädningsrummen! Den ena saken sjukare än den andra. MEN! Gör tjejer likadant? typ ridtjejer? :va Nån som varit tex ridtjej, baskettjej osv?

#2 skrev:
Nu blev det spänannde! :) Alla vet ju vad som försigår i hockeyomklädningsrummen! Den ena saken sjukare än den andra. MEN! Gör tjejer likadant? typ ridtjejer? :va Nån som varit tex ridtjej, baskettjej osv?

Alla vet väl att ridtjejer har värsta lesbiska orgierna i omklädningsrummen? :confused:

mb skrev:
Annars är "bullen" en klassiker som det går mycket skrönor om.

Troligtvis är det dock en extremt ovanlig företeelse. Någon som fått äta eller? :va

Just det jag. Varför står inte den med på listan för? Måste vara mycket vanligare än allt annat på listan. tror jag..... :confused:

Chris Ash skrev:
Alla vet väl att ridtjejer har värsta lesbiska orgierna i omklädningsrummen? :confused:

Stall har inte omklädningsrum, tror du blandar ihop det med fotbollstjejer som alla är flator och duschar ihop.

Markus skrev:
Stall har inte omklädningsrum, tror du blandar ihop det med fotbollstjejer som alla är flator och duschar ihop.

Ridskolor har visst omklädningsrum och duschar som vilken annan sportanläggning som helst. :)

Lilla_damen skrev:
Ridskolor har visst omklädningsrum och duschar som vilken annan sportanläggning som helst. :)

Oj då. Jag har bara sett Ridskolan 1 & 2, och där fanns inget omklädningsrum. :confused:

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT