[Akryl]*Amid
Ny medlem
I fem minuter lyckades jag hålla mig innan jag öppnade vad jag antog var födelsedagskort idag. (Kom med posten, jag fyller på söndag) Det ena var det klassiska "grattis Henrik" från släktingar det andra var från mamsen å pappsen.
Å vilket kort.
10st MC-lektioner, minsann! Morsan hade ringt till körskolan och frågat vad de kostade till och med. 
Det bästa är inte presenten i sig, utan vad den betyder. Min mor, likt de flestas mödrar, har varit väldigt emot det här med MC-kort ända sen jag började tjata när jag var 16. Först fick jag inte skaffa när jag bodde hemma, sen kom ju skadan ivägen lite och nu har hon tjatat i ett halvår om hur farligt det är osv. (OK, visst är det farligt, men det kommer ju tyvärr med när man vill njuta lite på det här sättet) Så, nu verkar hon äntligen ha gett med sig.
till mamma. 
// AA - OT så det räcker och blir över
Det bästa är inte presenten i sig, utan vad den betyder. Min mor, likt de flestas mödrar, har varit väldigt emot det här med MC-kort ända sen jag började tjata när jag var 16. Först fick jag inte skaffa när jag bodde hemma, sen kom ju skadan ivägen lite och nu har hon tjatat i ett halvår om hur farligt det är osv. (OK, visst är det farligt, men det kommer ju tyvärr med när man vill njuta lite på det här sättet) Så, nu verkar hon äntligen ha gett med sig.
// AA - OT så det räcker och blir över