Tidig födelsedagspresent...

[Akryl]*Amid

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Cectek Quadrift
I fem minuter lyckades jag hålla mig innan jag öppnade vad jag antog var födelsedagskort idag. (Kom med posten, jag fyller på söndag) Det ena var det klassiska "grattis Henrik" från släktingar det andra var från mamsen å pappsen. :) Å vilket kort. :) 10st MC-lektioner, minsann! Morsan hade ringt till körskolan och frågat vad de kostade till och med. :)

Det bästa är inte presenten i sig, utan vad den betyder. Min mor, likt de flestas mödrar, har varit väldigt emot det här med MC-kort ända sen jag började tjata när jag var 16. Först fick jag inte skaffa när jag bodde hemma, sen kom ju skadan ivägen lite och nu har hon tjatat i ett halvår om hur farligt det är osv. (OK, visst är det farligt, men det kommer ju tyvärr med när man vill njuta lite på det här sättet) Så, nu verkar hon äntligen ha gett med sig. :tummenupp till mamma. :)

// AA - OT så det räcker och blir över :banana

Ahh... äntligen en morsa som fattat!!... :tummenupp
Min gör det nog aldrig... Hon är alltid nervös när jag är ute med hondan...

Grattis!!! Ser fram emot att åka med dig i sommar!

//P

[Akryl]*Amid skrev:
10st MC-lektioner, minsann! Morsan hade ringt till körskolan och frågat vad de kostade till och med. :)

Det bästa är inte presenten i sig, utan vad den betyder. Min mor, likt de flestas mödrar, har varit väldigt emot det här med MC-kort ända sen jag började tjata när jag var 16. Först fick jag inte skaffa när jag bodde hemma, sen kom ju skadan ivägen lite och nu har hon tjatat i ett halvår om hur farligt det är osv. (OK, visst är det farligt, men det kommer ju tyvärr med när man vill njuta lite på det här sättet) Så, nu verkar hon äntligen ha gett med sig. :tummenupp till mamma. :)

// AA - OT så det räcker och blir över :banana

-Lowrider- skrev:
Har inte riktigt förståt,hur illa är din skada ,hur blir det med balans osv?
Lycka till med kortet! :tummenupp

Balans.. hmm, den har jag inte tappat :) kan ju göra wheelies på flera hundra meter.. (med rullstol iaf. ;) )
Nej, men skämt å sido så är jag bara lyx-handikappad numera. Jag har såpass mycke funktion i benen att jag faktiskt kan gå omkring lite, men det gör djävligt ont efter ett tag och jag börjar halta och vobbla fram och tillbaka... (Not a pretty sight)

Körde .. uhm.. en bunt lektioner i höstas och det gick ypperligt :) Det är lättare å köra mc än bil för det är inte så mycke finmotorik med fossingarna på mc'n ju =)

Grattis i förskott då... :fyllisar

Mammor ska tydligen vara negativa till en början, men så fort hon ser sitt barn lyckligt verkar det försvinna..

Och ser fram emot dina storrys om övningskörningen.. DE har gett mig många skratt... :tummenupp

Grattis & lycka till!!!!

//Lännström

Woho!

Min morsa är likadan, hon gav med sig efter ett tag. Men inte ville hon betala för nåt inte!

Go mama! :yoparty

Vad är det för problem du har med fossingarna? Nåt illa som hänt?

BlueNote skrev:
Woho!

Min morsa är likadan, hon gav med sig efter ett tag. Men inte ville hon betala för nåt inte!

Go mama! :yoparty

Vad är det för problem du har med fossingarna? Nåt illa som hänt?

Illa tja, det kan man kalla det... :)
Ryggbedövning med komplikationer -> förlamning (från början)-> funktionsnedsättning (nutid) (från .. ehm.. mer eller mindre midjan och ner)

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...