mellan två hojjar!
Okej. Låter inte ut tokigt! Kanske blir en sån till våren. Vill ha en hoj som är skön på längre turer och med skjuts men ändå som ser ut som nå!
om det låter begripligt! Verkar va en sjysst hoj med bra pris!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
soppatorsken skrev:Jag är helt inne på Runingsmärkes linje. Monster är nån form av anti-hoj. För ful för att vara exotisk, för långsam för att vara en sporthoj och för liten och obekväm för att funka som pendlarhoj. Samt för kass markfrigång för att ha roligt på.
Det sämsta av flera värdar allså.
eV1Te skrev:Jag kan ju lägga upp lite bilder på min, så ni får se hur underbart snygg den är![]()
![]()
![]()
skoteridioten skrev:Tänk på att man (nästan) får en R6 -99/00 för samma pengar som en T-Cat. Iofs ännu en annan typ av hoj...men ändå![]()
Ahh just ja det var den biten också. Sorry...prise skrev:Jag skulle gärna köpen en r6 istället men har du någon aning om vad dem kostar att försäkra?
Nästan, Arctic Cat tillverkade för några år sedan en snöskoter med modellnamnet Thundercat.DwD skrev:Yamaha Thundercat är inte det en snöskooter???
prise skrev:Jag skulle gärna köpen en r6 istället men har du någon aning om vad dem kostar att försäkra? Inte möjligt att punga upp så mycket stålar om man inte har ett jobb! Sitter föresten fortf. och dregglar över bilderna på din hoj ev1te! FAN VA FRÄSIG DEN ÄR!!!!!! vill ha! nu! helst skulle jag också ha en röd men just nu har jag fått span på en silver/gul med micron kolfiber dämpare!
eV1Te skrev:...toppfart på mätaren: strax över 260 km/h (har varit uppe i 260 men var tvungen att släppa av på grund av trafik)
toppfart enligt yamaha: 240 km/h (min kanske gör 250 efterssom jag har annat avgassystem)
effekt enligt yamaha: 105 hk
vrid enligt yamaha: ca 70 Nm
prise skrev:Sitter föresten fortf. och dregglar över bilderna på din hoj ev1te! FAN VA FRÄSIG DEN ÄR!!!!!!
eV1Te skrev:Man tackar, själv tycker jag den är riktigt snygg måste vara den snyggaste hojen från -96, det är nog också en av anledningarna till att yamaha fortfarande tillverkar den med i princip samma design än idag.
Här ser ni Thundercat:en från 2005
vågen skrev:Varför köpa nånting någon annan vill ha![]()
Provkör, bedöm och köp.
eV1Te skrev:Man tackar, själv tycker jag den är riktigt snygg måste vara den snyggaste hojen från -96, det är nog också en av anledningarna till att yamaha fortfarande tillverkar den med i princip samma design än idag.
Här ser ni Thundercat:en från 2005
![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |