Solid snake
2002
Äh, smaken e som baken men ja gillar´t iaf... Skiter man i steam å handlar från hemsidan kostar de f.ö 3.75 dollar om man e extra jude (som mej)
![]()
Äh, om det nu är så kul, varför fuskar du i det då? Va?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Äh, smaken e som baken men ja gillar´t iaf... Skiter man i steam å handlar från hemsidan kostar de f.ö 3.75 dollar om man e extra jude (som mej)
![]()

War Z eller Infestation: Survival stories, som det numera heter, har ju blivit väldigt mycket bättre sen oktober när jag skaffade det. Bättre loot, större karta, etc.

...
E hemma med feber , provade lite igår ... v2 funka inte för mig (spelet krascha) å på "vanliga" så var Z's så jäääävla buggade att jag ragequittade , dom dök upp genom väggar,gick i slomo för att sedan ge mig 3 snabba till 5% liv osov .... nä får nog vänta på nån patch till
men bra att dom lagt till mera ammoloot å jag hittade faktiskt bandage/painkiller rätt så frekvent![]()
.... hahah fan hittade en uppsjö med bössor,scopes å annat lattjo , synd att man inte får behålla när man loggar ur bara
, ohjävlar vilka avstånd å lubba det var , vart rätt segtprovade lite ... kom in på v2 servarna.... hahah fan hittade en uppsjö med bössor,scopes å annat lattjo , synd att man inte får behålla när man loggar ur bara
, ohjävlar vilka avstånd å lubba det var , vart rätt segt
men känns fortfarande lite för buggigt å random med zombiesarna för min smak...dom har lite att polera på
... Men men, de lär vi får se när de blir dags...Hehe, kör ni detta än?![]()
... Dom fuckade upp en stor grej i senaste patchen dock så många lämnar nu, dom har begränsat global inventoryn te 200 slots
Har suttit senaste timmen å tömt ur mina lockers så ja e säker på att de viktigaste kommer me när dom lanserar v2 skarpt sen...
*provade lite igen nu efter jag byggt ny speldator .... maxxat allt å snyggare vart det ..... men jisses vad själva grafikmotorn känns outdated (det e väll Unreal2 motorn om jag inte minns fel)
*blivit bortskämd med Frostbite och BF4 grafik*
... 
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |