vänta på iaf BETA .... uppmuntra ingen till att betala mera till dom "lätt" förvirrade developersna
NÄR och OM dom får ordning på liret blir det GULD å jag älskar känslan i det vs DayZ ... men nu känns det som dom lusläser forumen och ändrar massa skit i tid och otid.....
Antingen blir det Flipp eller Flopp när det börjar bli klart , men i dagsläget e det totalflopp
NÄR och OM dom får ordning på liret blir det GULD å jag älskar känslan i det vs DayZ ... men nu känns det som dom lusläser forumen och ändrar massa skit i tid och otid.....
Antingen blir det Flipp eller Flopp när det börjar bli klart , men i dagsläget e det totalflopp

... Upp på hästen igen å nu har ja hittat en Colt magum .44, fräsigt 
) ..... får syn på en typ lååååångt borta ..... kravlar mig närmare (i tron att jag inte syns) ... *pang* han får in en träff till , slår om till semiauto på M16 , poppar iväg ett par välriktade (nu börjar det bli MÖRKT) , han biter gräset 

, sensmoral , rusa aldrig fram å plocka finfina grejjer som ligger där dom inte "bör" ligga 
... Nästa steg e väl å börja byta ut lite byssor, 22or e ju iofs tysta å bra men de e ju inget vidare tryck i...
... men vem vet , har klart mig rätt länge nu , fegkör som fan iofs
.... han ska få dö ikväll
... Joina gärna om du vill