The War Z - PC MMO

jepp ny installer , men har du redan konto så skit i steam
grafiken e mycke bättre nu åsså har man fått 2 svärd

Körde 2 rundor genom campos å parkerville ikväll å sammanlagt så lyckades ja spara ett M16, ett AA-12, två M4 semi, en P226, en B93r, två alice backpack å tre mtw forrest :banana... Plus lite magg å meds, helt klart en godkänd kväll :)...

Imorrnkväll lär ja väl strula till de på fyllan å bli av me massa bra grejjer antar ja :fyllisar

Last edited:
coolt med sniper :banana
har i ärlighetens namn inte loggat in på skitlänge ... ragequittade sist när jag spawnade med 3-4 gubbar mitt i horder av Z's
En av dom överlevde (han hadde iaf ett autovapen.... för att senare dö utan ammo av infektionen
tack för kaffet lixom :mad:

kanske ska ge det en chans ikväll igen .... men nu e det tydligen ÄNNUMERA Zombies....:3freak

Japp, mer zombies =/... Looten har vart fuckad nåra veckor men tror dom fixade de inatt, ja ska ut å leta honey badger :banana

We are sorry to report that we have discovered that hackers gained access to our forum and game databases and the player data in those databases. We have launched a thorough investigation covering our entire system to determine the scope of the intrusion. This investigation is ongoing and is our top priority. As part of the remediation and security enhancement process we will be taking the game and forums down temporarily.

:gnissla

Satte igång War Z igår igen efter x antal månaders uppehåll. En uppdatering på drygt 800 Mb krävdes, dock hann jag inte spela det ikväll.

Satte igång War Z igår igen efter x antal månaders uppehåll. En uppdatering på drygt 800 Mb krävdes, dock hann jag inte spela det ikväll.

hahaha fan jag med :D
spelade dock endel , grafiken har blitt slipad,hittade en paddel å ett armborst så lite ny kul loot finns det , skill tree o massa annat.... även proximity chat så man kan hojta i miccen så hör folk i närheten (kom i samspråk med en ryss som inte kunde engelska så jag slog ihjäl han :yoparty )
AUTORUN finns numera... klart efterlängtat
kommer nog leka lite mera i Colorado framöver :banana

har inte lirat på 6mån typ. Har dom fixat looten? dör man snabbare än blixten själv när man träffar random människor fortf ?

Ja upplever de svårare å hitta najs loot nu än för 6-7v sen, främst automatvapen å meds. Käk å vätska brukar sällan va problem. Å givetvis beror de helt på vem man stöter på, ser ja nån innan dom ser mej så brukar ja försöka hålla mej gömd. Litar definitivt inte på folk som ja inte brukar spela me...

Det är ju mitt i natten nu. Såg inget och utan ficklampa blev jag jagad av z. Hoppade upp på en bil och klarade mig en stund. Tyvärr var jag klumpig och ramlade ner så de slaktade mig.

Startade en annan karaktär och hittade en pick axe och en wrench och sprang hem till safe zone. Måste vänta tills det ljusnar.

Greetings Survivors!
Effective today, The War Z has changed its name to Infestation: Survivor Stories. This change has come about primarily as a result of some confusion and trademark issues with a similarly titled property. While we were reluctant to rename the game so long after launch, especially with nearly 1 million registered players, it was ultimately decided to be in the best interest of our existing community as well as future players in order to eliminate confusion. Please rest assured that this will in NO WAY affect you as players. The only difference you will see is the change in logo and website. There will be no interruption of service or change in content.

So, welcome to Infestation: Survivor Stories – have fun and stay alive!

29vds5.jpg

rätt kul som avkoppling ..... å blir bättre å bättre för varje patch

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey