The Ravetrancer Project.....mission accomplished

Du, den var bland det snyggaste jag sett!!!

Jag vet inte om du lagt upp bilder tidigare, men kan du inte lägga upp ett par bilder på hur den såg ut innan du började bygga om den?

/Martin

Ravetrancer skrev:
tack för pantningen, men det var ju inget nytt eller hur....? :D

Menar inget illa...tycker bara det verkar dumt att riskera en så fin och påkostad hoj...behöver ju inte vara du som är orsaken till en ev.vurpa på bana :crash

Ravetrancer vinner klart priset årets putsbög :tummenupp
Hojen är löjligt fräsch, jag gillar snygga hojar, fast vågar inte köra dem, de kraschas ju lite för lätt av nån anledning.
Men den hojen är riktigt klockren :bow

fireblade skrev:
Menar inget illa...tycker bara det verkar dumt att riskera en så fin och påkostad hoj...behöver ju inte vara du som är orsaken till en ev.vurpa på bana :crash
förstog att du inte menade illa, försökte svara på ett roligt sätt men du kanske misstog mig ändå.....i depån så säger man ju vaddå den fina lacken, det e ju mina kraschkåpor juh, hehehehe :hej

Öhm, more than words can say av bara bilderna. Ser en Saab 9-3 då och då på vägen till plugget som har ngn form av kameleontlack och med tanke på hur den ser ut kan man ju bara fantisera om hur Ravetrancers MC ser ut i verkligheten... Tummen upp.

Ravetrancer skrev:
förstog att du inte menade illa, försökte svara på ett roligt sätt men du kanske misstog mig ändå.....i depån så säger man ju vaddå den fina lacken, det e ju mina kraschkåpor juh, hehehehe :hej

:tummenupp :bow

Snyggt Rejvis, men jag hade inte väntat mig nåt annat. :tummenupp Nu vill jag se mörkerbilder med neonljusen!

Vågar knappt svara här...för Ravetrancer blir alltid sur på mig, vi delar inte alltid samma uppfattning eller smak :(

Dock så tycker jag den här hojen är snyggare än din tidigare, för den här är inte lika rosa som den andra var i en del ljus :p

(nej, jag tycker inte om rosa mc)

Du har lagt ner en hel del tid kan man se och det var värt det :tummenupp

Vågar jag säga att jag skulle valt en annan färg (andra skiftningar) utan få en sprak i baken nu :confused: ;)

Sätt slicks på den, snälla. Den förtjänar det. Skit i att det är olagligt. :tummenupp

Liwa1 skrev:
Vågar knappt svara här...för Ravetrancer blir alltid sur på mig, vi delar inte alltid samma uppfattning eller smak :(

Dock så tycker jag den här hojen är snyggare än din tidigare, för den här är inte lika rosa som den andra var i en del ljus :p

(nej, jag tycker inte om rosa mc)

Du har lagt ner en hel del tid kan man se och det var värt det :tummenupp

Vågar jag säga att jag skulle valt en annan färg (andra skiftningar) utan få en sprak i baken nu :confused: ;)
har jag skällt på dig, hrmmm visst inte.... :)

du får tycka vad du vill, det som jag inte förstog då var att du kallade den rosa....brrrrr, ryser bara jag tänker på det, hoppas att den inte e rosa nu iaf.

Vad säger man!

Den ABSOLUT FRÄCHASTE RAD4 HOJEN JAG SETT!

Det inkluderar allt på sportbikrider.us och andra posör siter.

RAVETRANCER. Snyggt jobbat. De timmarna var INTE nerlagda i onödan.

Hoppas man får chans att se den live också.

5 av 5 i betyg.

Och de bromsarna var snyggare är ISR..
:tummenupp

Edit: Stafvel :)

Last edited:
En lite sak bara ...

Den där "Devil"-dekalen på blåset passar liksom inte in, tycker jag ... :rodnar

Allvarligt talat så måste det vara den snyggaste R1:an. Men det finns två saker som skulle sitta fint, öhlins framdämpare, eller guldeloxera dom som den färgen övrigt (guld).
Och highpipe med bränd burk på slutet, typ lika färg som lacken. Eller så köper du bara highpipe med vilken burk som helst, blir iallafall snyggare, kanske.

Men har du en bild på den gammla?

EDIT: är inte den färgen dyr, typ 8000;- kr liten?

Last edited:
*/ ?>
Back