The Ravetrancer Project.....mission accomplished

Re: Re: Re: Re: Re: Re: WOW !

Ravetrancer skrev:
e du ju inte ensam om kan jag ju säga......beringer vill ju ha 5500kr för ett kopplingshandtag som är till en vajerkoppling, tycker det är helt absurdt......

Vad är för speciellt med ett beringer handtag egentligen :confused: kanske gjort i 18 k guld :crash

Hey Ravis!

Vart fick du tag i dom kardborrebanden???
Jag köpte nåra pissgrejjer, och efter att jag hade tvättat den så låg skylten på däcket morgonen efter.

//Dxxx

Demon skrev:
Hey Ravis!

Vart fick du tag i dom kardborrebanden???
Jag köpte nåra pissgrejjer, och efter att jag hade tvättat den så låg skylten på däcket morgonen efter.

//Dxxx

finns en så kardborre länga på biltema för 19kr.....grym....

Snälla!!!

Kan inte du berätta vad du har för kamera, ravetrancer? :D

:mad: far åt helvte vilken snygg cykel.Jag hade inte velat ha den För att jag aldrig skulla våga köra den med tanke på att det är faktiskt lätthänt att man kan repa den :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp

säger bara en sak vill ha !!!!!!!!!!!

den snyggaste R1an hittills

varför bygga om en hd när man kan bygga om en sporthoj dom blir ju fan så mycket snyggare
mer såna här byggen

men tror att många inte kan få samma puts som ravis

Joker skrev:
Snälla!!!

Kan inte du berätta vad du har för kamera, ravetrancer? :D
har inte lärt mig kameran än, tycker inte bilderna var grymmast men jag jobbar på det.

Kameran då: Canon D30

pini skrev:
säger bara en sak vill ha !!!!!!!!!!!

den snyggaste R1an hittills

varför bygga om en hd när man kan bygga om en sporthoj dom blir ju fan så mycket snyggare
mer såna här byggen

men tror att många inte kan få samma puts som ravis
smickrare där :)

Vanligtvis är jag ingen stor anhängare av customhojar, speciellt customsporthojar, dels anser jag att de är gjorda för att plågas på banan, dels för att de flesta görs halvdant och dels för att jag själv aldrig skulle orka göra iordning en hoj som du gjort, Rejvis, men din hoj är helrätt. Den är sådär härligt porrig, vulgosnygg, på samma sätt som en Corvette. Den hojen ska absolut inte till någon bana och förstöras, den ska glida fram i stan och parkeras framför nattklubben och cafét. Gör människor glada och låt så många som möjligt få se den. :tummenupp

-Lowrider- skrev:
NÄHÄ?!?
Du tror inte att det är det som är meningen?
obs ser smileyn, tyckte det var en underlig kommentar bara....

öhhh?! jo det var lite ironi på alla andra inläggen men ursäkta att du inte förstod det,,, :fakta

He,he,he...nej om du syftade på andra inlägg förstod jag nog inte.... :rolleyes: hur menar du "på alla andra inläggen"?

Mycket snyggt! :)

Fastnade för bakpartiet och kutsen. Helt rätt med Tribal-Flames.
Det gör ett starkt intryck.
Snyggt lackjobb!

Tycker det är kul att höra att det finns folk som använder sina "utställningsobjekt".
Heder Rejvis! :tummenupp

Ledsen att behöva säga det men avgassystemet passar INTE in tycker jag ... vinkeln är "fel" mot övriga bakdelen. En Highpipe eller Seatpipe skulle passa mycket bättre !

I övrigt ser hojen KANON ut ... även fast jag hellre kör hoj än putsar på skiten. ;)

*/ ?>
Back