The Pink Ladies Logga

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Vi behöver en logga till vår klubb, den ska finnas på våra tröjor samt till vår hemsida.

Vi har spånat lite och nyckelorden är hoj, tjej, och fart. Loggan ska bara vara en kontur under The Pink Ladies.

Men vi vill gärna att våra medlemmar ska vara delaktiga därför behöver vi lite hjälp och tips. Vad tycker ni?

Har ni idér och tips så dela med er. Lägg gärna ut bilder, lättare att förstå ert tankesätt och idé. :tummenupp

Allas idér är välkomna!

"Pink girls don't cry"

"Pink Ladies don't ride like pussies"

Bifogat

• pink girls.jpg
    pink girls.jpg
    13.7 KB · Visningar: 439
Nja, den är inte tagen. Hitta den som en tatuering bara, därav suddigheten.

Men ingen annan ha väl den? :va

Btw skulle nog vara snyggast om det stod:

Pink Ladies

*bild*

We don't ride like pussies!

Ja själva designen på tröjan e inte bestämd. Vi måste hitta en logga först, sen kan man jobba sig ut efter den.

Har inte Photoshop så ja kan inte leka med bilder själv, sen är andras idér nyttigt o man breddar perspektivet lite. :)

Ja, man får lite idétorka ibland! Skönt att ha ett forum där man kan bolla idéer med andra. Googla lite o lägg gärna upp bilderna här så kan ni komma med idéer till vad man kan göra med dem så ska jag se vad jag kan göra i Photoshop.

Ja, man får lite idétorka ibland! Skönt att ha ett forum där man kan bolla idéer med andra. Googla lite o lägg gärna upp bilderna här så kan ni komma med idéer till vad man kan göra med dem så ska jag se vad jag kan göra i Photoshop.

Jag har lite lugnt på jobbet idag :tummenupp

Bifogat

• logo.jpg
    logo.jpg
    79.2 KB · Visningar: 100
Åhhhh va snyggt!!! O du fick med läpparna vi tänkt använda med! Tack! :tummenupp

Har du sett att Carlings har en tröja/jacka, i svart, med rosa text som det står The Pink Ladies på, och där samma läppar är med?

Snyggt fan, gillar typsnittet och pussmunnen! :Rockbanan

Lite mer "fart" i loggan fattas bara, så att den känns lite mer raw :hojbusa

Edit: Ja har egentligen inte skit att säga till om, jag e ju inte ens medlem... :glömdet
än. :tungan

Har du sett att Carlings har en tröja/jacka, i svart, med rosa text som det står The Pink Ladies på, och där samma läppar är med?

japp o den kostar 700 kr som ja inte har, annars hade den varit min för läääääääääääääänge sen! :D den e apsnygg, sån collagejacka! me löööv! :D

Snyggt fan, gillar typsnittet och pussmunnen! :Rockbanan

Lite mer "fart" i loggan fattas bara, så att den känns lite mer raw :hojbusa

Edit: Ja har egentligen inte skit att säga till om, jag e ju inte ens medlem... :glömdet
än. :tungan

klart du har! kom igen honung, skriv upp dig i medlemstråden nu. :)

Last edited:
Jag har denna bilden på min dator. Synd att det är en ktm men jag gillar tyllkjolen:tummenupp
Den loggan med sporthojen + pussmun är fin men jag vill ha förare på oxå. Texten är underbar we don't ride like pussies :D *ASG*
Bilden kanske kan ge lite ideer

pink_ktm.jpg

Money, har inte du en bild på dig själv sittandes/liggandes på hojen!? Har för mig att jag sett något sådant. Om inte kan ni kanske ordna det. Någon av er svankandes lite sådär småhett på en liten plasträser. :drool
Sedan sketchar ni bara ut den så har ni en grym bild som ni har rättigheterna till. Behöver inte vara svårare än så. Om ni vill kan jag ställe upp som smakråd. :wiggle

Money, har inte du en bild på dig själv sittandes/liggandes på hojen!? Har för mig att jag sett något sådant. Om inte kan ni kanske ordna det. Någon av er svankandes lite sådär småhett på en liten plasträser. :drool
Sedan sketchar ni bara ut den så har ni en grym bild som ni har rättigheterna till. Behöver inte vara svårare än så. Om ni vill kan jag ställe upp som smakråd. :wiggle

Jo, det har jag. :)

Ett stycke svankande tjej enligt önskemål, vassego.

Bifogat

• Bild 2.png
    Bild 2.png
    109.9 KB · Visningar: 85
Last edited:
Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...