The Pink Ladies Bowlingnight 3 oktober

Vart är alla bilder? aidems kamera gick ju varm!

Har han nyktrat till än? :va

Ojojoj Nu börjar det ta sig. :tungan Censureringen av ca 480 bilder har tagit sin tid. Letar efter ett bra ställe som jag kan lägga upp dem på. :D

Här kanske? :)

Eller du packar ihop dem i en enda stor zip-fil och lägger dem på typ någon fileshare?

Här??? E du galen. :tungan Nä tack. Så många bilder o endast 8 per inlägg.....suck skulle ta evigheter. :gnissla
Nä blir nog picasa. Har reggat mig där nu och börjar lägga upp bilderna där ikväll (hoppas jag).

Här??? E du galen. :tungan Nä tack. Så många bilder o endast 8 per inlägg.....suck skulle ta evigheter. :gnissla
Nä blir nog picasa. Har reggat mig där nu och börjar lägga upp bilderna där ikväll (hoppas jag).

Bara det inte är den där Facebook så blir det hur bra som helst! :tummenupp

Mooouuuuaaahhahahahaha :elakt-skratt-som-fan :hihi :yoparty

kan du vara snäll och inte lägga ut alla mongobilder du tagit på mig, du tar alltid såna cpfoton på mig. :näsblod :krama

kan du vara snäll och inte lägga ut alla mongobilder du tagit på mig, du tar alltid såna cpfoton på mig. :näsblod :krama

Men Money, inte finns det väl några cpfoton på dig inte. Så söt som du är blir inga mongobilder när du kommer med. :wiggle

aidem: Picasa låter mycket bättre än ansiktsboken. Blir lite mer privat har jag en känsla av. :tummenupp

Men Money, inte finns det väl några cpfoton på dig inte. Så söt som du är blir inga mongobilder när du kommer med. :wiggle

aidem: Picasa låter mycket bättre än ansiktsboken. Blir lite mer privat har jag en känsla av. :tummenupp

du kan smöra! :tummenupp jo, aidem kan ta cpfoton på mig. han fotar underifrån på nära håll. d e såååååå snyggt! ;)

:yoparty Hur mkt är det värt????? :D

Har massa fin fina bilder....ojojoj :tungan

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul