The Pink Ladies Bowlingnight 3 oktober

Om du tar en titt i min signatur så kommer du kanske fram till varför du inte vill ha mig med i den gruppen. :arsele

"Free your heel ...." För att du gillar att gå i högklackat?
Alla får vara med i RRs FB grupp .... eller RRFBG som vi kallar det för kort .....:D

jag tycker vi gör som Palle säger och ritar ett diagram.. kan du ta det palle? ska bli kul och se var alla sov.. vaknade bredvid en fete rotweiler iaf och kan inte komma ihåg att jag köpt eller vunnit nån.. låtsades sova tills den stack :)

jag tycker vi gör som Palle säger och ritar ett diagram.. kan du ta det palle? ska bli kul och se var alla sov.. vaknade bredvid en fete rotweiler iaf och kan inte komma ihåg att jag köpt eller vunnit nån.. låtsades sova tills den stack :)

Jag började rita lite, men efter en kort stund kraschade datorn med ett felmeddelande, "Memory overloaded failure! Rebooting...", så om någon har typ en superdator hemma får de gärna försöka. ;)

Hmm, vart hamnade du då!?

Jag började rita lite, men efter en kort stund kraschade datorn med ett felmeddelande, "Memory overloaded failure! Rebooting...", så om någon har typ en superdator hemma får de gärna försöka. ;)

:D
Börja skissa upp det på papper old school style. Det största problemet är nog att vissa vet nog inte ens namnet på den de tog med sig/följde hem.

Men Palle snälla! Du behöver inte rita upp hela veckans händelser. Jag tror nog att du har tillräckligt att göra med lördagkvällens intriger. :tuttar

Det var ju endast lördagens händelser jag försökte rita. :tummenupp

För veckans händelser hade man väl behövt hugga ner en mindre regnskog för att få papper tillräckligt. :brinnerup

Edit: Även om jag vetat vem som följde med vem hem, om det nu hände, så hade mina läppar varit förseglade för alltid. :tummenupp

Last edited:
Det var ju endast lördagens händelser jag försökte rita. :tummenupp

För veckans händelser hade man väl behövt hugga ner en mindre regnskog för att få papper tillräckligt. :brinnerup

Var det så mycket som hände efter att jag gick för att äta. Visste att det var en del men dajm.

Edit: Även om jag vetat vem som följde med vem hem, om det nu hände, så hade mina läppar varit förseglade för alltid. :tummenupp

Jag som trodde att vi kunde lita på dig. :skakarbesviketpåhuvudet

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...