The Kentucky Kid - Nicky Hayden MTV dokusåpan

Verkar som att man kan se alla avsnitten eller har jag missat något? :va

Intervju med Nicky om filmen.

[YOUTUBE-ID]Ur6StyV3OHY[/YOUTUBE-ID]

det va väl bara småklipp? har ett 1.3gig klipp på datorn som verkar vara första episoden. vet inte for sure, inte kollat än

Rkitigt bra "reality show" tycker jag!
Men stundvis känns han lite korkad...?? Eller har jag helfel, Hayden är en av mina absoluta favoriter, absolut inte mindre favvo efter detta, men ändå.. Är det inga mer avsnitt nu eller vad??

Någon som har koll??

Men ärligt talat, förutom mer pengar och längre restid, skiljer det verkligen så mycket mot RR här hemma, man känner ju verkligen igen sig tycker jag..

Last edited:
Jag har hort talas om denna show men totalt missat att den redan finns, trots att tjejen kollar MTV ett gang timmar om dagen har jag inte hort en enda reklam om denna show, visas den bara i Europa!? Kanns som om den faktiskt borde visas har?

Tror bara det blir ett program. Jag har sett hela och det va på 1h och 30 minuter ungefär. En riktigt bra produktion av MTV. Lite vinklat och upphottat efter målgruppen men jag gillade verkligen det. Man fick följa med hayden runt om till alla världens banor och se hur han lever, tränar, skador, rehab, familj mm. Vet inte hur den kommer sändas på MTV.

Finns i sjön dock

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back