The Kentucky Kid - Nicky Hayden MTV dokusåpan

Verkar som att man kan se alla avsnitten eller har jag missat något? :va

Intervju med Nicky om filmen.

[YOUTUBE-ID]Ur6StyV3OHY[/YOUTUBE-ID]

det va väl bara småklipp? har ett 1.3gig klipp på datorn som verkar vara första episoden. vet inte for sure, inte kollat än

Rkitigt bra "reality show" tycker jag!
Men stundvis känns han lite korkad...?? Eller har jag helfel, Hayden är en av mina absoluta favoriter, absolut inte mindre favvo efter detta, men ändå.. Är det inga mer avsnitt nu eller vad??

Någon som har koll??

Men ärligt talat, förutom mer pengar och längre restid, skiljer det verkligen så mycket mot RR här hemma, man känner ju verkligen igen sig tycker jag..

Last edited:
Jag har hort talas om denna show men totalt missat att den redan finns, trots att tjejen kollar MTV ett gang timmar om dagen har jag inte hort en enda reklam om denna show, visas den bara i Europa!? Kanns som om den faktiskt borde visas har?

Tror bara det blir ett program. Jag har sett hela och det va på 1h och 30 minuter ungefär. En riktigt bra produktion av MTV. Lite vinklat och upphottat efter målgruppen men jag gillade verkligen det. Man fick följa med hayden runt om till alla världens banor och se hur han lever, tränar, skador, rehab, familj mm. Vet inte hur den kommer sändas på MTV.

Finns i sjön dock

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...