The italian job duccen=)

Haha, det där med däcksbytet stör mig som fan, hur kan dom göra en sån megatabbe i en sån rulle?? :confused:

kanske lite OT men i mission impossible 2 då han kör ut i sanden så har han helt plötsligt "crossdäck" på sporthojjen. en liten miss som fanns med på bio-versionen men var bortklippt då den kom på DVD

Eller i filmen Torque där hojjarna får 20 cm högre fjädring och grovt mönstrade däck när dom kör ut i öknen.

Ps det var väl i och för sig inte det mest overkliga då dom jagar varandra på och i tåg med mera :D[/QUOTE]

Hörrni...i filmens värld är allt tillåtet.

Hästar stegrar sig alltid på film.....inte lika ofta i verkligheten om det inte är hingstar som skall slåss :)

Men visst är det en 748 har kör. Från vilket år såg den ut sådär, med två små lampor på varandra?

Eller i filmen Torque där hojjarna får 20 cm högre fjädring och grovt mönstrade däck när dom kör ut i öknen.

Ps det var väl i och för sig inte det mest overkliga då dom jagar varandra på och i tåg med mera :D

Ja, :D det ser snyggt ut när de stannar och knapt når ner från en sporthoj. :D

Risken finns att man blir lika bitter som du då och det vill jag helst undvika.

Vah? Jag är ju inte bitter? Jag som förespråkar upplopp & allmänn skörlevnad.

Varför tror du andra refererar till dig som tråkig & bitter? Jo, för att du verkar vara det då du inte helt sällan ställer dig på den sidan som pekar finger och blir upprörda över buskörning och liknande tilltag.

Knappast bittert att bli upprörd över moraltanter? Som jag lätt blir..

Det kan DU vara 100% säker på, att det VERKLIGEN är så, till 100% och ingenting annat. Det kan du VERKLIGEN vara HELT säker på:hihi

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka