The Darwin Award i Köpenhamn just nu?

Fnizz fnizz, nu får de nyhetstid i propagandakanalen också:
"...polisen vägrade flytta på sig så vi var tvungna att kasta sten för att skydda oss..." :rofl

Tacka vet jag italjenska polisen, de vet hur man hanterar en förrymd medelklasskommunist. :D Vad hände egentligen direkt efter att den här bilden togs? :gnissla

0720shot03.jpg

Markus skrev:
2665018Tacka vet jag italjenska polisen, de vet hur man hanterar en förrymd medelklasskommunist. :D Vad hände egentligen direkt efter att den här bilden togs? :gnissla

En brandsläckare kastades in i polisbilen, som kontrade med en kula i pannbenet på förövaren?

Fel av mig, han hann aldrig kasta in den, italienska polisen föredrog att föregå än att föregås. Carlo Giuliani hette han visst. http://en.wikipedia.org/wiki/Carlo_Giuliani

Last edited:
Boris JR skrev:
2664175 EDIT: Sen borde man kanske använda sig av lite mer seriös journalistik än aftonbladet som källa.....:rolleyes:
Jag var in på TTs hemsida också, men allt som stod där var ungefär: "Upplopp i Köpenhamn, ca 300 gripna och sex skadade." :tomten

Var det någon fler än jag som såg senaste Insider på TV3?

Esquire skrev:

Ja jisses, det där insider avsnittet var nog ett av de sämre som jag har sett. Aschberg lägger orden i munnen på folk och är allmänt dryg...

Esquire skrev:
2665153 Jag var in på TTs hemsida också, men allt som stod där var ungefär: "Upplopp i Köpenhamn, ca 300 gripna och sex skadade." :tomten

Denna gangen var faktiskt aftonhoran ganska nara sanningen och deras journalistik var inte sa kass. Kan iof bero pa att de mer eller mindre kopierade artiklarna fran danska medier samt sydsvenskan.

Usch och fy för att slå ner en nazist/rasist?

6 miljoner judar kan inte ha fel

Ivul skrev:
2665999 Usch och fy för att slå ner en nazist/rasist?

6 miljoner judar kan inte ha fel
:corn :corn käkade två paket när jag funderade på vad du kunde vilja med det, men inte kom jag på det.

Kanske du skulle vilja vara lite bussig och utveckla det hela?

Det kommer folk från såväl Norge som Tyskland med.
Hur fan orkar man?
Eller jo, är man en arbetslös vänsterterrorrist så har man väl tid antar jag.

Om det kommer folk från halva EU så tycker jag snuten med kan få kalla in lite folk från EU, typ italienska snuten....

Mavve skrev:
2666123 Det kommer folk från såväl Norge som Tyskland med.
Hur fan orkar man?
Eller jo, är man en arbetslös vänsterterrorrist så har man väl tid antar jag.

Om det kommer folk från halva EU så tycker jag snuten med kan få kalla in lite folk från EU, typ italienska snuten....

Vi har väl alla våre helgnöjen, vissa gillar bankörning andra föredrar att kasta sten på polisen och bli utsatt för tårgas.....:rolleyes:

Mavve skrev:
2666123 ..
Hur fan orkar man?
Eller jo, är man en arbetslös vänsterterrorrist så har man väl tid antar jag.....

Kommer inte riktigt ihåg var jag läste det just nu, dock så var en av de arresterade stenkastarna orolig för att han inte skulle hinna hem till jobbet nu idag.:D

Polisen i danmark hade ingen lust att lyssna på det argumentet...

J.Porta skrev:
2666147 Kommer inte riktigt ihåg var jag läste det just nu, dock så var en av de arresterade stenkastarna orolig för att han inte skulle hinna hem till jobbet nu idag.:D

Polisen i danmark hade ingen lust att lyssna på det argumentet...

Hehe, måste vara svartjobb han menade ;)

Sånna här männsikor borde märkas med ett chip så man har koll på dem.
Bara sånna som jag o tex. Boris Jr. som får gå runt utan sånt skit i handen :rolleyes:

Mavve skrev:
2666123 Det kommer folk från såväl Norge som Tyskland med.
Hur fan orkar man?.

Ser det ut som skit och luktar som skit så är det troligen skit.

Vänsterextremer är samma skit som högerextremer som är samma skit som fotbollshuliganer. Fotbollslag eller ideologier varierar men konceptet är det samma. Man har matchande kläder, hejjar på samma sak och spöar de som är emot.

Det kom nassar från tyskland för att delta i salemtramset. Det åker hulliganer över hela europa för att spöa varandra. Vänsterpatrasket bokar dejter överallt där det finns gatsten.

Same shit, different name.

Vad är vad?
En packe nassar, en nypa vänsterextremer och en skithög med huliganer.

3AE1CE.jpg

polen438.jpg

pechanec_demonstrace1.jpg

Last edited:
Måste vara sånna som är med i Linda Rosingpartiet eller vad hon nu ville kalla det!
Abdikerade inte hon från partiledarposten en timme efter det bildats? :D

Tycker alltid våld e fel utväg och som en demokrati borde man tillåta även sådana här tillställningar att äga rum.

Men John Hron och alla andra som stått i vägen för högerextremister håller nog inte med.

Ivul skrev:
2666300 Tycker alltid våld e fel utväg och som en demokrati borde man tillåta även sådana här tillställningar att äga rum.

Men John Hron och alla andra som stått i vägen för högerextremister håller nog inte med.

Har du läst den här tråden eller spontanpostar du bara lite?

Förstår verkligen inte var du får in högervinklen?

Sen orkar jag inte ens med att bemöta det rödmarkerad i din text :huvet

Ivul skrev:
2666300 Tycker alltid våld e fel utväg och som en demokrati borde man tillåta även sådana här tillställningar att äga rum.

Du säger alltså att när det blir kravaller så ska polisen bara gå före och bana väg så tågen kommer fram, sen när dom slagit sönder alla fönsterrutor på alla butiker så sopar vi upp glaset och så betalar staten/folket för skadorna?

Nä tack, jag åkte till kosovo mission 10. På mission 9 så hade det varit våldsamma kravaller när kosovoalbanerna skulle bränna ner dom serbiska byarna som var kvar. Så vi hade ganska mycket kravallutbildning innan vi åkte ner, en sisu i mitten med en tung kulspruta som backup och soldater med sköldar och batonger på sidorna. Bakom sisun har man skyttar som kan rycka in. Ett exempel är att om en demonstrant tänder en molotov så skjuter man honom direkt för om han tänder den så kommer han kasta den. När dom kastade tårgasgranater på 09:an så kastade dom också chockgranater direkt annars kommer tårgasgranaterna tillbaka.

Nu har NATO en annan taktik för att skydda kyrkor och andra minnesmärken. Man sätter upp 3 tre ringar runt ett skyddsobjekt, första ringen är taggtråd, andra ringen så får man spö av kravallutrustad millitär. Tar man sig in i tredje ringen så blir man skjuten, inte skjuten i benet med gummikulor.
Det informeras ordentligt om det här så alla vet hur det funkar och hittills har det inte varit några fler kravaller.

Missförstod det nog lite :).
"The darwin award" låter som någonting som högerextremister kan tänkas ingå i.

Man förundras aldrig över vad vänsterpack kan hitta på, speciellt över en sån här liten grej.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg