The Darwin Award i Köpenhamn just nu?

jävla pack:mad: deras jävla undomsgård kommer nog få mer pengar om dom slår sönder för 10mil

hoppas mc gänget spöade dom rejält

Vafan sluta dalta med dom.. Gör som man gör när man har skator i jordgubbslandet, döda eller skada en ordentligt sen sticker dom andra..

prulle skrev:
2668439 Vafan sluta dalta med dom.. Gör som man gör när man har skator i jordgubbslandet, döda eller skada en ordentligt sen sticker dom andra..

Du verkar verkligen göra din röst hörd med att häva ur dig det här :tummenupp

Ring Danmark istället o tala om det för dem där!

Ivul skrev:
Tycker alltid våld e fel utväg och som en demokrati borde man tillåta även sådana här tillställningar att äga rum.

Ivul skrev:
2668404 Har läst det, låter helt fuckat i mina öron :).
Men att slå ner poliser hjälper knappast, idiotiska vänsterpack.

Ironi?? nähä....

Så de får gå maskerad, kasta bomber, panga rutor men inte slå polisen alltså :va

:rolleyes:

Last edited:
Mavve skrev:
2668465 Du verkar verkligen göra din röst hörd med att häva ur dig det här :tummenupp

Ring Danmark istället o tala om det för dem där!
Japp. Nej övar på att bli svensson elektriker, först har jag lärt mig skylla på andra, sen sucka och verka o angagerad å fråga när det är lunch. Sen klaga på allt och ha lösningar på allt i fika rummet men sen inte göra något.

Tycker jag kommigt en bit på väg.( Som större delen av den här tråden..)

Nämen halledudane då, stackars liten.

http://www.kvp.se/index.jsp?a=804611

"Mikael var en av svenskarna som greps efter demonstrationerna vid Ungdomshuset i Köpenhamn i lördags. Efter tre dygn släpptes han och nu vill han anmäla danska polisen." :rofl :rofl lycka till, pucko. Jag satsar €10 på den danska politi :tummenupp

"Folk visste inte varför de satt där och småbarnsföräldrar ville hem till sina barn."

Ja, det är ju svårt att räkna ut varför de fick sitta häktande. Småbarnsföräldrarna kanske borde tänkt på det liiiite tidigare, innan de gick ut för att demolera Köpenhamn? :va Verkligen mönsterföräldrar.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg