Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Att se på video är ju som att se på en repris.... Den riktiga känslan infinner sig inte.korvgubbe skrev:Har du en video uppstår inte det dilemmat!
Swedie skrev:lost har jag sett hela oxå till sista avsnittet på andra säsongen. Väntar på nya säsongen.
mattsson skrev:Vänta nu... andra säsongen? Finns den redan att få tag på eller menar du att du sett första säsongen?
Jag har iaf sett till 27e avsnittet.Wesslan skrev:Endast första säsongen finns. Men i Sverige delade dom ju upp den på 2 säsonger. Kanske är det Swedie menade?
/Micke
Kan du lite fort berätta lite om serierna och varför dom är bra? Jag vill hitta ett vinternöje.Wesslan skrev:Har också sett alla avsnitt och visst är den bra.
Min favorit är dock 24. I januari börjar säsong 5.
Bra serier:
24
Lost
4400
The O.C
One Tree Hill
Swedie skrev:Kan du lite fort berätta lite om serierna och varför dom är bra? Jag vill hitta ett vinternöje.
MikkE skrev:Har inte sett den. Finns den ute på DC++?
Jag gillade LOST jävligt mkt. Laddade ner till avsnitt 21, kollade på 17 avsnitt i ett sträck!! Sedan var det bara att vänta på resterande.
Kommer det en 2:a säsong av LOST!? Det kan ju inte sluta som det gjorde.
sismo skrev:24 är bland det sämsta skit jag ngnsin sett... Långdraget och tråkigt... Finns mkt att klaga på, men eftersom det var ett tag sedan jag såg serien, så kommer jag ej ihåg det...
Swedie skrev:Detta är en sjukt bra serie.
Har sett fram till 12e avsnittet av andra säsongen och jag fick rysningar för hur fantastiskt bra serie detta är. Jag kan inte få nog och vill bara se mer och mer och mer.
Jag ska inte berätta hur det går och vad som hänt i 12e avsnittet, men det verkar riktigt lovande för spänningens skull. Lite av det man väntat på, men ändå inte. Fakk.
Upptäckte just att detta 12e avsnitt var sista för säsong 2.![]()
Jag har en en dvd-box med hela första säsongen, så ja, jag har gett det en ärlig chans...Wesslan skrev:Och du har sätt från början på en säsong och inte hoppat rakt in i den? 24 måste man se hela, man kan inte bara se lite då och då efterssom det händer så pass mycket i ett avsnitt. Men självklart har alla olika åsikter. Men det gör ont i min själ när du säger att det är det sämsta du sett![]()
korvgubbe skrev:Skaffa en digitalbox. Boxer funkar ju även för er i bushen!
Gilmore girls..Lorge skrev:Instämmer, the4400 istheshit!
Har ni flera tips på några bra serier?
Helst inte OC osv, no offense
//Tobbe
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |
|