Jahopp då var det dags igen... Thailand...
Denna gång bara i tre veckor men det får väl duga... bättre än o jobba iaf..
Åker den 20:e januari och har biljett till Bangkok...
Nu till varför jag ställer ut en tråd om detta (vill alltså inte bara göra er avundssjuka)..
Jag hade tänkt mig att dra ner mot öst närmare bestämt till Trat för att sen glida över till Koh Chang och sedan längre ut bland öarna Koh Mak m.m...
Eventuellt eftersom det är så nära blir nog en vecka i Kambodja också...
Jag är jävulskt trött på att komma på strandpromenaden och höra svenska överallt och därför är denna planerade rutt väldigt öppen för nya förslag..
Jag vill helt enkelt ha tipps på vart man ska åka i Thai och Kambodja..
Suger livet på Koh Chang/Koh Mak/Koh Wai osv... eller vart skulle du rekommendera mig att resa eller avråda mig från??
God Jul o Gott Nytt
Denna gång bara i tre veckor men det får väl duga... bättre än o jobba iaf..
Åker den 20:e januari och har biljett till Bangkok...
Nu till varför jag ställer ut en tråd om detta (vill alltså inte bara göra er avundssjuka)..
Jag hade tänkt mig att dra ner mot öst närmare bestämt till Trat för att sen glida över till Koh Chang och sedan längre ut bland öarna Koh Mak m.m...
Eventuellt eftersom det är så nära blir nog en vecka i Kambodja också...
Jag är jävulskt trött på att komma på strandpromenaden och höra svenska överallt och därför är denna planerade rutt väldigt öppen för nya förslag..
Jag vill helt enkelt ha tipps på vart man ska åka i Thai och Kambodja..
Suger livet på Koh Chang/Koh Mak/Koh Wai osv... eller vart skulle du rekommendera mig att resa eller avråda mig från??
God Jul o Gott Nytt
O med tanke på hur jag körde + inte alltid utan kraftig bakfylla så nöjer jag mig nog med en moppe eller jeep...