Testforumet?

frekke

TWIN ÜBER ALLES!
Gick med
3 May 2004
Hoj
Sålda fifan
Hej! Jag har inte varit så aktiv här på ett tag och nu upptäckte jag att testforumet har stängts medan jag varit borta. Varför? Och var testar man nuförtiden?

Jag testar att fråga här även om detta inte är testforumet. Hoppas på svar! Tack på förhaånd

Testforumet stängdes pga att det bara användes till att spama.

Testforumet stängdes pga att det bara användes till att spama.

Jag måste säga att det där är en sanning med modifikation, enligt swedie var det en inkörsport för spammare, det lustiga i det hela är att de "ökända" spammarna i testforumet höll sig inom gränserna (inte alla givetvis) medan spammarna ute på forumet höll sig just utanför testforumet :va Fast allt var inte spam, fast test i sig där man gör en tråd som enbart består av orden test test kan anses som ett slags spam, isåfall har du helt rätt.

Last edited:
Jag måste säga att det där är en sanning med modifikation, enligt swedie var det en inkörsport för spammare, det lustiga i det hela är att de "ökända" spammarna i testforumet höll sig inom gränserna (inte alla givetvis) medan spammarna ute på forumet höll sig just utanför testforumet :va Fast allt var inte spam, fast test i sig där man gör en tråd som enbart består av orden test test kan anses som ett slags spam, isåfall har du helt rätt.

Möjligt att han hade en annan formulering, men kontantan va väl pga spam i alla fall. Jag själv hade faktiskt aldrig satt min fot där innan det försvann så har absolut ingen åsikt :)

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back