Testforumet?

frekke

TWIN ÜBER ALLES!
Gick med
3 May 2004
Hoj
Sålda fifan
Hej! Jag har inte varit så aktiv här på ett tag och nu upptäckte jag att testforumet har stängts medan jag varit borta. Varför? Och var testar man nuförtiden?

Jag testar att fråga här även om detta inte är testforumet. Hoppas på svar! Tack på förhaånd

Testforumet stängdes pga att det bara användes till att spama.

Testforumet stängdes pga att det bara användes till att spama.

Jag måste säga att det där är en sanning med modifikation, enligt swedie var det en inkörsport för spammare, det lustiga i det hela är att de "ökända" spammarna i testforumet höll sig inom gränserna (inte alla givetvis) medan spammarna ute på forumet höll sig just utanför testforumet :va Fast allt var inte spam, fast test i sig där man gör en tråd som enbart består av orden test test kan anses som ett slags spam, isåfall har du helt rätt.

Last edited:
Jag måste säga att det där är en sanning med modifikation, enligt swedie var det en inkörsport för spammare, det lustiga i det hela är att de "ökända" spammarna i testforumet höll sig inom gränserna (inte alla givetvis) medan spammarna ute på forumet höll sig just utanför testforumet :va Fast allt var inte spam, fast test i sig där man gör en tråd som enbart består av orden test test kan anses som ett slags spam, isåfall har du helt rätt.

Möjligt att han hade en annan formulering, men kontantan va väl pga spam i alla fall. Jag själv hade faktiskt aldrig satt min fot där innan det försvann så har absolut ingen åsikt :)

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back