Testforumet?

frekke

TWIN ÜBER ALLES!
Gick med
3 May 2004
Hoj
Sålda fifan
Hej! Jag har inte varit så aktiv här på ett tag och nu upptäckte jag att testforumet har stängts medan jag varit borta. Varför? Och var testar man nuförtiden?

Jag testar att fråga här även om detta inte är testforumet. Hoppas på svar! Tack på förhaånd

Testforumet stängdes pga att det bara användes till att spama.

Testforumet stängdes pga att det bara användes till att spama.

Jag måste säga att det där är en sanning med modifikation, enligt swedie var det en inkörsport för spammare, det lustiga i det hela är att de "ökända" spammarna i testforumet höll sig inom gränserna (inte alla givetvis) medan spammarna ute på forumet höll sig just utanför testforumet :va Fast allt var inte spam, fast test i sig där man gör en tråd som enbart består av orden test test kan anses som ett slags spam, isåfall har du helt rätt.

Last edited:
Jag måste säga att det där är en sanning med modifikation, enligt swedie var det en inkörsport för spammare, det lustiga i det hela är att de "ökända" spammarna i testforumet höll sig inom gränserna (inte alla givetvis) medan spammarna ute på forumet höll sig just utanför testforumet :va Fast allt var inte spam, fast test i sig där man gör en tråd som enbart består av orden test test kan anses som ett slags spam, isåfall har du helt rätt.

Möjligt att han hade en annan formulering, men kontantan va väl pga spam i alla fall. Jag själv hade faktiskt aldrig satt min fot där innan det försvann så har absolut ingen åsikt :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT