Hai,
Har blivit grymt sugen på att testa på att tävla en säsong i SM nu. Vet dock inte om det är genomförbart så nu vänder jag mig till er för att få lite info
Våren 2007 ryker man in i lumpen och sen efter de ska man väll plugga vidare e de tänk, så då kommer tiden/pengarna antagligen inte räcka till för att tävla (om man inte kommit igång redan kanske). Då jag vill ha råd att köra me gathojen oså samt min segelflygning så vet jag inte om jag kommer ha råd nu nästa år, men de känns som chanserna att prova på minskar
visst kanske skulle kunna flyga lite mindre men känns inte som jag vill minska på de för att testa på sm, men vill inte heller skita i racing för flygning.
Så va ska jag göra kan väll använda mig av mitt skinställ och min handskar men annars blir de till att skaffa allt
hoj/mcskor/verktyg m.m.
Hur billig kan en säsong bli? kan man hyra hoj? sattsar så klart inte på top placeringar direkt (inte va man erkänner iaf
). Men vill ju klart va med och fajtas och få den där adrenalin kicken..va säger ni gott folk? finns de hopp för mig?
/fattig studerande
Edit: har sökt men finner inget passande svar, antingen vill folk bara motionsköra eller så har de mer cash
Har blivit grymt sugen på att testa på att tävla en säsong i SM nu. Vet dock inte om det är genomförbart så nu vänder jag mig till er för att få lite info
Våren 2007 ryker man in i lumpen och sen efter de ska man väll plugga vidare e de tänk, så då kommer tiden/pengarna antagligen inte räcka till för att tävla (om man inte kommit igång redan kanske). Då jag vill ha råd att köra me gathojen oså samt min segelflygning så vet jag inte om jag kommer ha råd nu nästa år, men de känns som chanserna att prova på minskar
visst kanske skulle kunna flyga lite mindre men känns inte som jag vill minska på de för att testa på sm, men vill inte heller skita i racing för flygning.Så va ska jag göra kan väll använda mig av mitt skinställ och min handskar men annars blir de till att skaffa allt
hoj/mcskor/verktyg m.m.Hur billig kan en säsong bli? kan man hyra hoj? sattsar så klart inte på top placeringar direkt (inte va man erkänner iaf
/fattig studerande
Edit: har sökt men finner inget passande svar, antingen vill folk bara motionsköra eller så har de mer cash

Last edited:

om man nu råkar hitta en gamal 250 som går bra o e hel till ett skysst pris vill man ju kunna slå till..men hur e de med konverteringen sen? om man nu tar kx250 som exempel finns de montard sattser till den? vart? var får man tag på grejer annars? båda valen, vilket blir billigast? hur svårt är det att konvertera om de nu inte finns sattser? (för sattser då bara bytar man delarna rätt av va?)
får nog fundera över Berretts tips, finns ju en cross bana ganska nära om jag inte minns fel..så får jag be att återkomma efter lumpen/utbildning när man har mer cash..