testa INTE detta stunt!!!

Ha ha ha, riktigt go!
Att han fortsatt väva även fast han slog i bollen..
Snacka om att inte ge upp :D

Last edited:
All respekt åt honom, men visst känns det extra roligt att han så självsäkert rynkar på näsan precis innan han gör volten..... :lol

Startgas skrev:
den där är ju gammal
Gammal är bara förnamnet.
Den där brukade de pratat om på båtarna över till USA i början på 1900-talet, och den var gammal redan då :hihi

sandstream skrev:
Gammal är bara förnamnet.
Den där brukade de pratat om på båtarna över till USA i början på 1900-talet, och den var gammal redan då :hihi

Första gången jag såg den hade jag kortbyxor, gymnastikskor och gick i tredje klass.... men jag tyckte den var kul ändå..... :tummenupp

skövde_pöjk skrev:
haha schysst hur han ändå försöker att fortsätta "stunta"... ser lite halv vissen ut... hehe det bästa änså länge idag!! :yoparty

Ja, visst är det skönt att han försöker "rädda" vurpan med lite tuffa vevningar med nunchakun (stavning???) a.k.a. karatepinnarpå hederlig svenska.... men det blir bara sämre ändå..... :D

Bas_Rutten skrev:
Första gången jag såg den hade jag kortbyxor, gymnastikskor och gick i tredje klass.... men jag tyckte den var kul ändå..... :tummenupp
Japp, den var lika kul nu som när jag såg den i förstaklass på en lektion om Darwin :hihi

:tummenupp Tur att man är lite efterbliven och inte har sett den innan :tungan . Men kan inte vara lätt att se golvet med den frillan ju,nog därför den inte gick så bra.

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back