testa INTE detta stunt!!!

Ha ha ha, riktigt go!
Att han fortsatt väva även fast han slog i bollen..
Snacka om att inte ge upp :D

Last edited:
All respekt åt honom, men visst känns det extra roligt att han så självsäkert rynkar på näsan precis innan han gör volten..... :lol

Startgas skrev:
den där är ju gammal
Gammal är bara förnamnet.
Den där brukade de pratat om på båtarna över till USA i början på 1900-talet, och den var gammal redan då :hihi

sandstream skrev:
Gammal är bara förnamnet.
Den där brukade de pratat om på båtarna över till USA i början på 1900-talet, och den var gammal redan då :hihi

Första gången jag såg den hade jag kortbyxor, gymnastikskor och gick i tredje klass.... men jag tyckte den var kul ändå..... :tummenupp

skövde_pöjk skrev:
haha schysst hur han ändå försöker att fortsätta "stunta"... ser lite halv vissen ut... hehe det bästa änså länge idag!! :yoparty

Ja, visst är det skönt att han försöker "rädda" vurpan med lite tuffa vevningar med nunchakun (stavning???) a.k.a. karatepinnarpå hederlig svenska.... men det blir bara sämre ändå..... :D

Bas_Rutten skrev:
Första gången jag såg den hade jag kortbyxor, gymnastikskor och gick i tredje klass.... men jag tyckte den var kul ändå..... :tummenupp
Japp, den var lika kul nu som när jag såg den i förstaklass på en lektion om Darwin :hihi

:tummenupp Tur att man är lite efterbliven och inte har sett den innan :tungan . Men kan inte vara lätt att se golvet med den frillan ju,nog därför den inte gick så bra.

Nyheter
Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar