Dr.Bike
Guest
Neutral skrev:Även en sopa som jag spenderar väl halva tiden där, en bra förare nog betydligt mer. Är inte förresten syndromet snarlikt hur den förra CBR1000RR betedde sig, ville liksom inte varva fritt.
Vad spelar det dig för roll egentligen? Du har ju valt för åratal sedan. Nu hittade du något som bekräftade ditt tidigare val men vad hade det egentligen krävts för att du skulle frångå det? Det är vad jag undrar när folk alltid hittar något som stämmer med vad de redan innan tycker. Någon som ser likheter med horoskop?![]()
Haha! Touche´(nästan) Nja, jag gillar att spela märkesnörd, men du lär dig nog att jag inte är det i själ och hjärta, så dina Freudianska förutspåelser stämmer inte. Men däremot är det sant att jag inbillar mig att Honda i många år har varit en förnuftigare komromiss för många, än att bara ta "värsta grejen asså"
Att du skulle vara en sopa är lika troligt som att Rossi är det.
Ok på stora banor så ligger väl huvuddelen av varvandet KRING 10 men inte så ofta över mer än på rakorna, där givetvis nålen går i topp.
Kollar man ombordvarv på hojar på olika svenska banor osv så ser man att så är fallet.
Förvånansvärt stor del av varvet går på avslag eller mellangas.
Edit: Shit åxå... jag som hade tänkt köpa din ZX... det går ju inte NU när du mobbar mig!

Edit 2: ja de är lite astmatiska Hondorna på högvarv, oc i min egen luftburk fins ju diverse vågutbredningsfällor/strypningar/ljuddämpningar som ryker all värdens väg i vinter + att snablarna moddas osv.
Last edited: