Terrorister som agerar helt öppet

Är detta terrorister?

• Antal röstningar
    0
Status
Ej öppen för fler svar.
Nej, men resten var ju bara "upprepningar" och förtydliganden på saker som du redan sagt, och som jag redan dissat så jag orkade inte käfta mer om det eftersom saken är plättlätt för mig och kan sammanfattas med de bevingade orden:
-"Jag må hata det du säger men är beredd att dö för din rätt att säga det!"

förvisso sant.

och nej, det uttrycket håller jag inte alls med om. tyvär, men så är det. du får gärna tycka att det är bra, men jag kan tyvär inte hålla med dig om det:)

förvisso sant.

och nej, det uttrycket håller jag inte alls med om. tyvär, men så är det. du får gärna tycka att det är bra, men jag kan tyvär inte hålla med dig om det:)

...och det är just det som är så fantastiskt i vårt Sverige och den demokrati jag förespråkar till skillnad från din....
...i vårt Sverige och den demokrati vi lever i, med vår yttrandefrihet, är vi helt och hållet fria att ha såhär olika åsikter och ännu mer olika för den delen...

I din "demokrati" får bara de som majoriteten hejar på yttra sin åsikt. :)

...och det är just det som är så fantastiskt i vårt Sverige och den demokrati jag förespråkar till skillnad från din....
...i vårt Sverige och den demokrati vi lever i, med vår yttrandefrihet, är vi helt och hållet fria att ha såhär olika åsikter och ännu mer olika för den delen...

I din "demokrati" får bara de som majoriteten hejar på yttra sin åsikt. :)

nejnejnejnejnej, helt fel. det är bara de som har en jävligt dum åsikt (om vi nu inte gör det enkelt för oss och bara skaffar ossd et här lilla undantaget och kör på som vanligt i övrigt) som inte förtjänar att få propageras som ska förbjudas medelst majoritetsbeslut. alla andra, folk med åsikter som inte strider mot mänskliga rättigheter och hets mot folkgrupp, ska få köra på precis som vanligt.

det jag försökt få fram hela tiden är att jag personligen tycker att nazismen är den i särklass dummaste idén som någonsin kläckts och att de som utövar den, propagerar för den eller helt enkelt bara tar idén till sig tillhör jordens i särklass värsta avskum, och som jag så många gånger tidigare sagt i trådar som handlar om brottslingar, våldtäktsmän, mördare och annat löst drägg så tycker jag inte att jordens avskräde och jordens vettiga människor ska behöva interagera i ett civiliserat samhälle då det sker på de vettigas bekostnad. sen kan man ju alltid tvista om "vem är jag/du att döma?", men jag tror nog ändå att de flesta kunde vara överens om att världen vore bättre utan brottslingar, nazister och alla andra jävla svin som förpestar vår värld. sen om nu inte demokratin har något bra sätt att ta itu med problemet på, då tror inte jag att fulländad demokrati är den bästa lösningen. allt kan alltid bli bättre, demokratin kan i flera fall bli bra mycket bättre. men det är som sagt bara jag, du är helt fri att tro och tycka vad du vill:)

för övrigt så är det ju också såhär, i vårt sverige, att det är brottslingarna det är synd om oavsett vad de gör mot oss vanliga dödliga, det är vi som gör fel när vi säger ifrån och på något sätt försöker skipa rättvisa, det är rätt att fängelsekunder inte sitter av ett straff utan en jävligt dyr och lyxig skattefinansierad semester, att livstids fängelse uppgår till max 15 (eller vad det nu är) år och att invandrare i stil med knivnegern tillåts vifta med kniv och ropa "svennejävlar, döda doom!!!" på tuben medan man som svensk är rasist så fort man öppnar munnen i invandringsdebatten, bara för att nämna några av vårt systems underbara funktioner:)

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...