Terrorist på T-shirt

Mja, kanske är som du säger, men jag skulle nog ändå tyda hans handlingar som terroristiska. Tar inte heller någon sida *påpeka* :D
Och det borde ju betyda att han var terrorist, även om han gjorde det för att "hjälpa folket".

Castro och han var ju f.ö polare och åsikterna går väl isär om Castro på Cuba...
Frihetskämpe lr terrorist :va

Castro är inte en terrorist i mina ögon utan en sedvanlig diktator...

Om du tar en bild på mig så lovar jag att nästa gång du e hemma, så kommer jag och terroriserar dig varje dag:fakta

Om du tar en bild på mig så lovar jag att nästa gång du e hemma, så kommer jag och terroriserar dig varje dag:fakta

Det kommer du inte alls att göra för jag åker til Sthlm nästa gång jag skall till sverige och jag har bytt telenr :arsele

en bild på staffan westerberg

"destroyer of youth"

app app app! Inget ont om Staffan tack. Han är ju en hjälte om man jämför med skiten som kom efter. Ja menar Powerpuff Pinglorna? Skrikiga jävla manga skitprogram?

Nä tacka vet jag gammal hederlig Vilse och Viljan...det är fantasi det ;)

Visst jag tycker om att vara sådär helyllekommu varje år den 1maj och gå omkring och visa att jag minsann är en jämnlik arbetarbroder....:rolleyes:

Rote_Armee.JPG

En stjärna i kombination med en Mp5 krönt av 2 stiliserade bilder på
Enslinn och Meinhof så blir det lite sådär mysigt feminint...

Ni har ju talang pojkar.....

Fast nu borde jag verkligen plugga lite pathologi istället för att designa tischor
Snyggt och stilsäkert. (Men är loggan identisk med originalet? Ser inte riktigt ut som på "RAF Samlade skrifter". Bo Cavefors förlag, 1979, 1980 eller däromkring). Men är du säker på att du får rätt reaktion? Eller är du ute efter gratis öl och teens :va

Ironi är svåra saker.

Ja men han och Che gjorde exakt samma sak på "den" tiden.

Som sagt så är jag inte övertygad om att Guevara var terrorist heller :tummenupp
Men man kan vara en dålig människa utan att vara terrorist, se bara på mig :D Även om morsan har kallat mig terrorist ibland, eller var det ligist :va

Snyggt och stilsäkert. (Men är loggan identisk med originalet? Ser inte riktigt ut som på "RAF Samlade skrifter". Bo Cavefors förlag, 1979, 1980 eller däromkring). Men är du säker på att du får rätt reaktion? Eller är du ute efter gratis öl och teens :va

Ironi är svåra saker.
Wikipedia anger den som logga men tack för upplysningen jag får kolla runt lite mer för att vara säker.

Det där med att göra folk lagom upprörda är svårt men förhoppningsvis så inser folk att ingen kan vilja hylla RAF på riktigt då deras gärning inte går att försköna i stil med Che "han hjälpte folket att göra revolution". ....

Öl har jag råd att betala för och teens vill man inte ha i ungern....

Wikipedia anger den som logga men tack för upplysningen jag får kolla runt lite mer för att vara säker.
Nä, den duger säkert. Originalet såg/ser är mycket lik - motivet och bildkomponenterna är desamma. Jag vill bara minnas att 70-talsoriginalet såg lite mer handgjort ut. Den här ser ut som en lite datorförbättrad variant. Sen finns ju också risken att minnet sviker mig här...

Kör på den. Se bara till att klara av klädbytet innan du passerar den tyska gränsen. Tyskarna är ett långsint och humorbefriat folk :hihi

Jag plitade ihop ett motiv och ett budskap som faktiskt säger som det är. Det går liksom inte att komma ifrån att...

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!