P.e.t.a ?![]()
Peta och en stiliserad bild av en belgisk blå vore roligt för att reta gallfeber på div djurättsaktivister....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
P.e.t.a ?![]()
Vad hette den där charmante rednecken som sprängde en kontorsbyggnad i Oklahoma City? UNA-bombaren?
Jag plitade ihop en tröja för ett tag sedan som kanske kan vara aktuell.
http://www.spreadshirt.com/shop.php?sid=138574
Greve Von Stauffenberg, ett solklart exempel på att terroristbegreppet ligger i betraktarens ögon.
Jag tycker nog att Pol Pot är det bästa valet...
Sug på den.
Kanske inte terrorist i den internationella svängen, men väl mot sitt land och sitt folk.
Dessutom var han ju kommu som är så flash-poppigt bland ungdomar utan historia idag... Ett bra val för att visa hur bra kommu är.
Good point! I mångas ögon är USAs väpnade styrkor terroristerna.
Men det är en heeelt annan debatt!![]()
En jävligt korkad debatt det måste bli.
Yodamode off.
Mja, kanske är som du säger, men jag skulle nog ändå tyda hans handlingar som terroristiska. Tar inte heller någon sida *påpeka*3185206Jag tar ingen sida men om den stora massan av folket anser att han har gjort rätt så bör det ju ändå ligga någon form av sanning i det. Det är ändå folket som ska bestämma över landet, inte korrumperade politiker som det med största sannolikhet rörde sig om i Sydamerika när det begav sig.
Men som sagt, jag tar ingen sida då jag inte är insatt i det...
För övrigt så måste jag ändå säga att om 60% av den svenska befolkningen skulle hylla någon som störtade Reinfeldt så måste jag även ge honom rätt, majoriteten har ju talat. Sann demokrati kanske
Jag är för övrigt smurf så blanda inte ihop mig med nån jävla miljöpartist eller annat löst patrask.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |