Terrorist på T-shirt

Thore Skogman
eller
Anna Book.

Dessa 2 människor har terroriserat svenska folket i decennier.

"välja för att trampa folk lagom mycket på tårna"

kanske inte blir så lagom men ändå

0938901612810_192.jpg

Finns många fina pojkar att välja på. Krävs bara att man tänjer lite på terroristbegreppetNågra förslag kan vara:
Idi Amin
Gudrun Enslinn
Holger Meinz
är ju några man direkt kommer att tänka på. Holger och Gudrun är lite av arketyper för den moderne europeiske vänsterterroristen. I Idis fall får man iofs tänja lite på terroristbegreppet, men det ligger lite i tidens anda så det gör säkert inget.

Tänjer vi vidare så kan du dra till med följande:
Bela Kun - for domestic use only! Du blir skitpoppis bland de ungerska tjejerna, han är något av ett nationalhelgon
Saddam är given bland absent terrorists
Pinochet är en fin pendant till Che. Ta en 70-talsbild med honom i solglasögon. Grafiskt anslående!
Stasi och Securitate är två organisationer som lätt platsar på listan. Securitate är möjligen lite bortglömt idag.
En leende Herman Göring på T-shirten. Vem kan motstå det? Den kan du säkert sälja i hyggliga upplagor med god förtjänst.

Jag tycker nog att Pol Pot är det bästa valet...
Sug på den.
Kanske inte terrorist i den internationella svängen, men väl mot sitt land och sitt folk.
Dessutom var han ju kommu som är så flash-poppigt bland ungdomar utan historia idag... Ett bra val för att visa hur bra kommu är.

Last edited:
Jag tycker nog att Pol Pot är det bästa valet...
Sug på den.
Kanske inte terrorist i den internationella svängen, men väl mot sitt land och sitt folk.
Dessutom var han ju kommu som är så flash-poppigt bland ungdomar utan historia idag... Ett bra val för att visa hur bra kommu är.

Visst jag tycker om att vara sådär helyllekommu varje år den 1maj och gå omkring och visa att jag minsann är en jämnlik arbetarbroder....:rolleyes:

Rote_Armee.JPG

En stjärna i kombination med en Mp5 krönt av 2 stiliserade bilder på
Enslinn och Meinhof så blir det lite sådär mysigt feminint...

Ni har ju talang pojkar.....

Fast nu borde jag verkligen plugga lite pathologi istället för att designa tischor

Last edited:
En jävligt korkad debatt det måste bli.

Yodamode off.

Tja det är väl en debatt god som någon och hade jag bott i Irak är jag inte säker på vad jag hade svarat. Men låt oss nu hålla oss till mina tischetryck och lämna politiken därhän, för ingen av herrarna eller damerna i denna tråd är särskilt hyllningsvärda.

3185206 Jag tar ingen sida men om den stora massan av folket anser att han har gjort rätt så bör det ju ändå ligga någon form av sanning i det. Det är ändå folket som ska bestämma över landet, inte korrumperade politiker som det med största sannolikhet rörde sig om i Sydamerika när det begav sig.
Men som sagt, jag tar ingen sida då jag inte är insatt i det...

För övrigt så måste jag ändå säga att om 60% av den svenska befolkningen skulle hylla någon som störtade Reinfeldt så måste jag även ge honom rätt, majoriteten har ju talat. Sann demokrati kanske :D
Jag är för övrigt smurf så blanda inte ihop mig med nån jävla miljöpartist eller annat löst patrask.
Mja, kanske är som du säger, men jag skulle nog ändå tyda hans handlingar som terroristiska. Tar inte heller någon sida *påpeka* :D
Och det borde ju betyda att han var terrorist, även om han gjorde det för att "hjälpa folket".

Castro och han var ju f.ö polare och åsikterna går väl isär om Castro på Cuba...
Frihetskämpe lr terrorist :va

Fixa en t-shirt med Arafat så köper jag en! Kan tänka mig en poster också...

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT