Terminator Salvation

Ikväll: Terminator.2.DirCut.1991.720p.HDDVD.DTS.x264-ESiR :2cool

Hur får man in den kanalen :rolleyes:

Jag orkar inte ladda ner men hyr gärna och vill gärna ha Blu-version av den +25 min version ifall det finns, men inte betala 1000 kr så är det någon som har koll ifall det går så säg gärna till.

...risken är dock, att det blir en urvattnad serie, likt james bond.

Mycket möjligt men ex. Batman har blivit riktigt bra på senare tid.

Last edited:
...just kommit hem från terminatorrullen och börjar med betyget: 3

med ord, så blir det följande: en bra actionrulle där mycket händer, folk gapar åt varandra, det exploderar ofta, sfx pengasäcken har varit stor och cgi-operatörerna många. men storyn är tunn. och det finns en del töntscener. och en del töntiga karaktärer som bara i sin egen uppenbarelse, är töntiga. sen på det, gör de töntiga saker också.

regissören, McG, som han kallar sig, vill jag helst sparka på kulorna i en veckas tid, för (och missförstå mig rätt), det ska faen vara svårt att inte kunna göra en terminatorrulle med chrippa bale i huvudrollen som är i världsklass, men ali mcg visar att han kan det. den tönten är en superduper light version av michael bay och att han gjort charlie's angels säger det mesta.

självklart finns det bra scener också.

jag är inte besviken (faktiskt) och hade inga förväntningar heller, men alltför mycket småshit som händer här och var i filmen, är helt onödigt. och på det en tunn story. det gör mig snarare sur.

ska bli intressant läsa vad andra säger om den filmen.

...och idag har jag kunnat smälta filmen mer och jag säger: jäkla kukskalle McG fakker. jävla amatörfilm.

...och idag har jag kunnat smälta filmen mer och jag säger: jäkla kukskalle McG fakker. jävla amatörfilm.
Så den var bra när du såg den men en dag efteråt så blev den dålig. Frågan är ju vad som är viktigast, att man gillar den när man ser den eller efteråt.

Så den var bra när du såg den men en dag efteråt så blev den dålig. Frågan är ju vad som är viktigast, att man gillar den när man ser den eller efteråt.

Drar en pararell(fel stavat?)

Det var bra när vi hade sex igår, men nu efteråt så va det ganska kasst...

Man ska få rysningar och ett smile som jokern i batman när man ser den.
Den känslan vill jag få när jag ser på bio.

...mjaa, se den, oavsett vad jag tycker. ni kan ju tycka annorlunda.

och honkie ponkie; idag är jag lite mer sur än igår, på att den inte var i närheten av så som en terminatorfilm 'ska vara'.

...mjaa, se den, oavsett vad jag tycker. ni kan ju tycka annorlunda.

och honkie ponkie; idag är jag lite mer sur än igår, på att den inte var i närheten av så som en terminatorfilm 'ska vara'.

Känns det inte lite som att de tömt ut konceptet då? Ifall de hade skickat tillbaks en till terminator i tiden så hade jag då vägrat se den i alla fall.

Känns det inte lite som att de tömt ut konceptet då? Ifall de hade skickat tillbaks en till terminator i tiden så hade jag då vägrat se den i alla fall.

smallsocks: känslan finns där, men bara bitvis.

konceptet är definitivt inte uttömt, handlar 'bara' om att regissören måste vara en visionär och konstnär, McG är bara en do'er på uppdrag av studiobossarna.

så du menar att de missade chansen att göra en bra film, kan inte riktigt bestämma mig ifall jag ska gå och se den eller inte

trailern verkar inte så bra...

[YOUTUBE-ID]pcg5t0mT8V4[/YOUTUBE-ID]

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey