Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag hoppas att alla ni T2-fanatiker har sett den 25 min längre ocensurerade versionen. Den gör T2 ännu bättre. Man fattar storyn på ett helt annat sätt. Plus att det är några riktigt schyssta och snygga effekter med som inte är med i den vanliga verionen.
Jag och en kompis såg T2 på bio 3 ggr ihop när det begav sig.![]()
regisserat True lies.
Muhahaha gjorde exakt samma sak. Köpte en limited edition utgåva med ett silvrigt pappfodral utanpå den vanliga fodralet. Var laddad som fan, kommer hem och sätter på skivan. Den var grymt seg, det var verkligen ett SOUNDtrack. Kändes mer som olika ljud än musik.
...och nu väntar jag på att du ska smäda mig majkus, för att hålla traditionen vid liv, så blir alla glada och nöjda.
Det har jag inte så stort behov av faktiskt, jag har däremot noterat det omvända på sistone men det kanske vi kan ta vid annat tillfälle? Om vi för en gångs skull delar världsbild vore det väl synd att förstöra stämningen?![]()
Jag hoppas att alla ni T2-fanatiker har sett den 25 min längre ocensurerade versionen. Den gör T2 ännu bättre. Man fattar storyn på ett helt annat sätt. Plus att det är några riktigt schyssta och snygga effekter med som inte är med i den vanliga verionen.
Jag och en kompis såg T2 på bio 3 ggr ihop när det begav sig.![]()
Ibland bara måste man älska marknadsfolket, de tar en trave med gamla skitskivor från grym rulle och stoppar in befintlig skiva inkl fordral i en stanjol och säljer den dubbelt så dyrt. För du minns väl att skivan inuti är med samma gamla vanliga bild?![]()
Det blir fler filmer i serien
den har jag missat, är det den som heter Directors cut? 1000 kr var lite mycket
[/img]
Den heter "T2 The ultimate edition dvd" och är omsluten i ett plåt-etui av borstad aluminium. Inget fejk utan äkta plåt alltså.
När jag plockade fram den nu så blev jag enna sugen på att kolla på den bara för de.
Tjurspillning.T1 är ju klassad som kulturskatt i staterna! Synda att vi inte har sånn kvalite här på våra kulturskatter.
Iaf man måste måg se den som en genomsnittligt actionrulle då vår älskade arnolds glansdagar som skådis är över :/
Men 7.4 på imdb är inte kasst då är den iaf sevärd.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |