Tengil har kraschat

Tengil

Härligt o höra att du är såpass kry som du skriver ,,
jag kommer passera dig natten till måndag 11/2 ,, åker från miami till Lima för o titta på gamla Inka stenar ,, vem vet du kanske är med på flyget när jag åker hem o 2 veckor ,,

hur som ,, fortsätt kämpa ,,

MvH Jocke

Fick mail från sjuklingen där det står att de får flyga hem på tisdag.
Förhoppningsvis kommer han i på USÖ.

PBR goes USÖ, Favorit (eller inte) i repris...

Välkommen hem när du nu landar. :tummenupp

Då kan jag slå två flugor i en smäll...
Lite blommor och godis till tjejerna på avdelningen jag låg på, och en sväng till Tengil med en dunk motorolja.

Japp, nu är jag hemma i Örebro.
Ligger på infektionskliniken omutifallatt jag skulle ha några multiresistenta bakterier. Men det känns inte riktigt som det...:va
Annars gick flygresan hem bra, det kom en Dansk läkare och hämtade mig och tog mig ända till Arlanda. Han var narkosläkare presis som Kjelle!
Iaf han gav mig en "kocktail" bestående av två gula och en rosa. Sen gorde det inte så ont längre. :tummenupp

Så nu sitter jag ensam i ett rum med luftsluss och alla som kommer in här har plastrockar, munskydd och gummihanskar...
Skönt att jag har datorn och mobilen.

Vet inte om jag får ta besök här men ska tydligen få komma till ortopeden på fredag. Iaf så ligger jag just nu på "Infektionskliniken, rum 202, huset innan stora skylten till Akutintaget.

Tyvärr har jag fortfarande jävligt ont i ryggen så den hämmar mig från att sitta, stå och försöka gå... Men jävlar va jag vill!!! :gnissla

GÖR ALDRIG SOM JAG GORT!!! DET GÖR ONT SOM SATAN!!!:huvet

Skönt att ha dig hemma i rätt världsdel igen....
Hör av dig när du vet om/var du kan ta emot besök

Krya på dig

Last edited:
Instämmer i Stefans ord - skönt att du är på hemmaplan igen :tummenupp

Jag drar en sväng till Schweiz på lördag men när jag kommer hem vill jag att du är flyttad till ett sånt ställe att vi kan komma förbi.

:pannkyss :pannkyss :pannkyss

Jaha, då har man varit inne här efter en evighet sedan senast och läst om alla tokigheter som folk hittar på. Det är illa nog att försöka köra ihjäl sig, men HOPPA ihjäl sig???:dummer

Skämt åsido, jag fick tips av Johan att slänga en flukt på forumet och kolla vad som hänt. Ville bara säga välkommen hem, tengil-pojken, och krya på dig!! Tur som in i helvete att det inte gick värre. "Bensplitter från L2 som låg och pressade mot ryggraden.":eek:

I alla fall, sköt om dig och ta det lugnt, ta ett steg i taget. Hoppas du snart är på fötter igen! Linda hälsar också.

@dumdockan: "Swedens finest" :finger :D

oflax, håll humöret uppe och krya på dig.
Att skada sig är förjävligt, det gör ont och kostar tid.
Hoppas du mår bättre varje dag,

Hälsningar Anton

Inte varit inne på sporthojsforumet på ett eller kanske två år och så får man se detta inlägg det första man gör, inte skoj alls. Men gott att du verkar ta det bra :tummenupp

Jag ska hålla tummarna för att du ska tillfriskna snart!

Ha det gott

//Rikard

GÖR ALDRIG SOM JAG GORT!!! DET GÖR ONT SOM SATAN!!!:huvet

I confirm that! Om det är nån tröst så tycker jag ändå att det gick relativt snabbt att komma i så pass bra form att man kunde leva hyfsat normalt igen... med lite träning och en jävla massa envishet förstås :gnissla

Krya på dig som fan nu!!

Skakad och lite rörd...

Nu ligger jag på ortopeden. Avd 37. B-huset våning 7. Rum 2.
Sjutsade mig själv i en rullstol hit. Efter ha legat ned i 3veckor var det en pers... Men men jag blir starkare. :tummenupp

Litet bakslag igår dock. Fick kramp i ryggen när jag var på toa igår. Ringde på larmknappen, tyvärr tog det 10-15min innan nån dör upp så jag klev tillbaka en vecka med smärtan i ryggen... kunde knappt sova på natten. :huvet
Hoppas det blir bättre i natt.

Idag fyller morsan år så dom dök upp här med tårta och kaffe och jag lyckades sitta i rullstol en en timme minst. (från att bara legat nästan) :tummenupp

Hoppas jag kan komma igång och träna i morgon, jag passar verkligen inte att vara så här jävla passiv... :gnissla

En jobbarkompis kom förbi med sin PSP så jag har något att göra iaf. :)
Om det är nån som vill komma förbi och kolla in kollit så är det OK, ring innan.

Åker du inte hoj längre eller är det bara så att du inte använder forumet?
Jo, jag åker hoj, men jag bor i Trollhättan nu. Blir inte så mycket Örebro för mig längre. Kommer nog dessutom att flytta till Göteborg inom ett år så då blir det ännu längre bort.

(Ledsen för offtopic svar)

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...