Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Och hur varmt ska resten av mannen ha det då?R1 Uffe skrev:18-20 grader är rätt lagomt (oftast för det manliga könet)

~Settan~ skrev:i sovrummet svalare -man sussar bättre då sägs det och jag tror det stämmer.
Har du hyrt en villa med vedpanna och inte orkar elda får du ju skylla dig själv.Mavve skrev:Jag hyr villa - får kontrollera värmen själv med vedkamin - men palla hålla på.
Har normalt i mitt sovrum dock - men vem vill vara sängliggandes hela dagarna?

Mavve skrev:När det är vaddå?![]()
![]()
Zana skrev:Jo, diverse fysiska aktiviteter kan bli lidande vid för hög temperatur i det rummet också. Inte att förglömma...

morlock skrev:Jag tycker man ska minst 20-23 grader inomhus pa vintern, pa sommaren kan det fa vara ett par grader kallare.
Helt otroligt vad folk verkar ha svart att forsta vad nagon menar om denne stavar fel. Eller atminstone maste det papekas som quoten visar.![]()
chrilla skrev:Det heter "varnt" i Örebro, och även i Karlskoga, där jag kommer ifrån...
För övrigt fattar jag inte ett dyft av vad du skriver, men antar att det är buddhistiska eftersom det saknar punkter över bokstäverna.

~Settan~ skrev:I hyreslägenheter ska de tydligen vara minst 19 grader har jag hört.
Får jag välja vill jag ha 21-22 grader, i sovrummet svalare -man sussar bättre då sägs det och jag tror det stämmer.
12 grader är ju f*n nästan fryspunkt! Hade jag aldrig överlevt! Gnäller när det är 19 grader. MINST 20 ska det vara och runt 18 i loppelådarummet![]()

Josafan skrev:När det är 12 grader så är det jävlar tuttefräs.. erkänn erkänn ...![]()
![]()
~Settan~ skrev:![]()
ja, det får nog fan erkännas men det gäller nog er snubbar också skulle jag gissa!

Josafan skrev:hehe, jo det får man nog... som min polare som låg i lumpen uppe i kiruna någonstans:
-Fan, man tvekade att gå in i duschen, man var fan rädd att den skulle gå inåt.. som ett jävla russin såg den ut.. hahahaha![]()
![]()

Men elda dåMavve skrev:Frr... frrrr..... frrryser något så gud in i helvete!
Känner inte av tårna trots 2par feta strumpor och fingrarna har domnat av så ajg känner inte ens tangenterna jag slår mot nu..
fff..... fa.... ff.fan
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|
|
|
Dags för Strängnäs Bike Show!
Sista lördagen i augusti är... |
|
|
Bikeweekend på Kjula denna helg