Teaser på min R1 fighter....

Plåtniklas skrev:
Varför lägga ner så mycket jobb på 'personlig' lack när man ändå har samma framlyse som halva världen?

För att hojen ska "sticka ut" från de övriga som råkar ha "samma framlyse" kanske?

Dessutom: Ännu fler som har originallyse kanske?

Flames! :tummenupp
 
Zana skrev:

Alltså.. Ta inte det här fel men det känns som alla har råd, om man vill, att äga en sån hoj. Svaret är nej. :) Inte nånstans. Jag gillar bara inte det lyset, svårare än så är det inte.
 
Ni som säger att ni vill vara orginella borde köpa en bmw för de är mycket ovanligare än en streetfighter.
 
Plåtniklas skrev:
Alltså.. Ta inte det här fel men det känns som alla har råd, om man vill, att äga en sån hoj. Svaret är nej. :) Inte nånstans. Jag gillar bara inte det lyset, svårare än så är det inte.

Jag respekterar att inte du tycker framlampan är snygg... men jag förstår inte det där med att inte ha råd?? menar du att ha en R1?
 
Super-Henkan skrev:
Jag respekterar att inte du tycker framlampan är snygg... men jag förstår inte det där med att inte ha råd?? menar du att ha en R1?

Jag skulle ha råd att äga vilken rejshoj som helst, ja. Dock så tycker jag inte att det är värt femsiffriga belopp i försäkringspremie så därför har jag valt BMW. Självklart, och tacksamt nog för mig, så finns det många som anser sig behöva mer hp, mindre vikt och som helt enkelt inte gillar utseendet på BMW.

..sen finns det ju dom som måste ha en rejshoj bara för att 'man ska ha det'. :)
 
Plåtniklas skrev:
Jag skulle ha råd att äga vilken rejshoj som helst, ja. Dock så tycker jag inte att det är värt femsiffriga belopp i försäkringspremie så därför har jag valt BMW. Självklart, och tacksamt nog för mig, så finns det många som anser sig behöva mer hp, mindre vikt och som helt enkelt inte gillar utseendet på BMW.

..sen finns det ju dom som måste ha en rejshoj bara för att 'man ska ha det'. :)

Precis, alla kör det dom vill köra, eller bygger det dom vill bygga. :fyllisar
 
Grymt snygg! :tummenupp jag tänkte också korta min ljuddämpare (låta nån annan göra det) vart lämnar man in ett sånt jobb?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top