Teaser på min R1 fighter....

Plåtniklas skrev:
Varför lägga ner så mycket jobb på 'personlig' lack när man ändå har samma framlyse som halva världen?

För att hojen ska "sticka ut" från de övriga som råkar ha "samma framlyse" kanske?

Dessutom: Ännu fler som har originallyse kanske?

Flames! :tummenupp

Zana skrev:

Alltså.. Ta inte det här fel men det känns som alla har råd, om man vill, att äga en sån hoj. Svaret är nej. :) Inte nånstans. Jag gillar bara inte det lyset, svårare än så är det inte.

Ni som säger att ni vill vara orginella borde köpa en bmw för de är mycket ovanligare än en streetfighter.

Plåtniklas skrev:
Alltså.. Ta inte det här fel men det känns som alla har råd, om man vill, att äga en sån hoj. Svaret är nej. :) Inte nånstans. Jag gillar bara inte det lyset, svårare än så är det inte.

Jag respekterar att inte du tycker framlampan är snygg... men jag förstår inte det där med att inte ha råd?? menar du att ha en R1?

Super-Henkan skrev:
Jag respekterar att inte du tycker framlampan är snygg... men jag förstår inte det där med att inte ha råd?? menar du att ha en R1?

Jag skulle ha råd att äga vilken rejshoj som helst, ja. Dock så tycker jag inte att det är värt femsiffriga belopp i försäkringspremie så därför har jag valt BMW. Självklart, och tacksamt nog för mig, så finns det många som anser sig behöva mer hp, mindre vikt och som helt enkelt inte gillar utseendet på BMW.

..sen finns det ju dom som måste ha en rejshoj bara för att 'man ska ha det'. :)

Plåtniklas skrev:
Jag skulle ha råd att äga vilken rejshoj som helst, ja. Dock så tycker jag inte att det är värt femsiffriga belopp i försäkringspremie så därför har jag valt BMW. Självklart, och tacksamt nog för mig, så finns det många som anser sig behöva mer hp, mindre vikt och som helt enkelt inte gillar utseendet på BMW.

..sen finns det ju dom som måste ha en rejshoj bara för att 'man ska ha det'. :)

Precis, alla kör det dom vill köra, eller bygger det dom vill bygga. :fyllisar

Grymt snygg! :tummenupp jag tänkte också korta min ljuddämpare (låta nån annan göra det) vart lämnar man in ett sånt jobb?

Nyheter
Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo

Mötets ordförande Anna Iwar...

The Distinguished Gentlemans’s Ride 

Den 17 maj är det åter dags...

Stor invigning på Sulas MC