Team Hagster!

Hagster skrev:
Alla ni som har satt in pengar i år, pma mig om erat kontonummer så kommer pengarna föras över så ni inte tror att jag är någon bedragare.

Mina slantar kan du gott ta en tröstbira för istället, det tror jag kan behövas.

//D
 
Det är lugnt; EMR kan ackreditera dig som depåpersonal i Team the Botten is Nådd, så får du vara med och jobba under professionell ledning. Är du snäll får du åka med i Executive Management Car. Är teamchefen full kanske du får prova lite direktschaltgetriebe, men då måste du leverera lite teens först.
 
Pejo skrev:
Va sjutton... är du helt säker ? Du vill inte ångra dig ? Kom igen nu... :rolleyes:

Nej, det är för mycket pengar och för lite körning. Man blir inte rik av att jobba på ica ;)

valmers: det betyder mycket för mig.

Victor: lätt, ska se om jag kan hitta några villiga dvärgar någonstans... För det är väl det du går igång på?
 
Skulle vara kul att ha med sitt namn på hojen. Jag borde få de gratis, tänk efter... MikkE... aaa, ser najs ut. Men det kanske kommer in nån slant när lön kommer.

Jag har tänkt köpa en ännu bättre kamera. En Sony VX2100, kostar bara 31858 kr. Någon som vill börja sponsra mig med köp? Visst ja! En Nikon D70 eller Canon EOS 300D skulle också sitta fint. :) :hej
 
Last edited:
tråk..

köp en gathoj så du kan åka nåt iaf.....
Men du har ju bara liiiiiiiiiite jobb med din innan du har möjlighet och få nå $$$ för den....
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top